مشروح اخبار


» نخستین شهردار زن شیراز منصوب شد +عکس



دربخشی ازاین حکم آمده است : امید است با استعانت از خداوند سبحان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و به پشتوانه لیاقت و شایستگی که در شما وجود دارد همواره در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه منویات رهبر معظم انقلاب کوشا بوده و در انجام امور محوله موفق و موید باشید.


شهردار شیراز در احکامی جداگانه شهرداران مناطق یک، 6 و 10 این شهرداری را منصوب کرد.

 

به گزارش راک نیوز از شیراز ، علیرضا پاک فطرت در احکامی جداگانه، حمید رضا اسماعیلی را به عنوان شهردار منطقه یک، شیلا جهانجاه را به عنوان شهردار منطقه 6 و بابک همتی را نیز به عنوان شهردار منطقه 10 شیراز منصوب کرد.

در احکام شهردار شیراز خطاب به اسماعیلی، جهانجاه و همتی آمده است؛ با توجه به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر منطقه یک، 6 و10 شهرداری شیراز تعیین و منصوب می شوید، امید است با استعانت از خداوند سبحان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و به پشتوانه لیاقت و شایستگی که در شما وجود دارد همواره در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه منویات رهبر معظم انقلاب کوشا بوده و در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

حمید رضا اسماعیلی پیش از این شهردار منطقه 10، شیلا جهانجاه از مدیران معاونت فنی و عمرانی و بابک همتی مدیر تعمیر، نگهداری و ابنیه شهرداری شیراز بوده اند.

شیلا جهانجاه نخستین شهردار زن شیراز محسوب می شود.



تاریخ انتشار : 3 تیر 1395, 03:08



» اخبار مرتبط:

  • کنایه تند عضو شورای شهر شیراز به استاندار فارس
  • شهردار جدید شیراز مشخص شد
  • مراسم معارفه شهردار ری لغو شد
  • شهردار فسا استیضاح و برکنار شد
  • جسد آتش نشان در زباله های شیراز!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟