مشروح اخبار


» پيشنهاد 34 ميليون رشوه برای رهایی



رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صبح امروز از دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر در شمال تهران، خبر داد و گفت:" متهم براي فرار از دست قانون پيشنهاد 34 ميليون تومان رشوه داده که وظيفه شناسي پليس آنها را مايوس کرد.

 

به گزارش راک نیوز به نقل از ايسنا، سرهنگ سعيد ليراوي ضمن اشاره به دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر در محدوده شمال تهران، به تشريح جزييات دستگيري و نحوه اقدامات انجام شده در اين زمينه پرداخت و گفت: پس از مدت‌ها، تحقيقات ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، پيرامون اقدامات مجرمانه يک توزيع کننده مواد مخدر نتيجه داد و مشروح آن به عرض مرجع قضايي رسيد که طي دستور صادره از سوي جانشين دادسراي عمومي و انقلاب، حکم بازداشت وي صادر و اقدامات براي دستگيري او آغاز شد.

 

وي افزود: در اين تحقيقات يک توزيع کننده مواد مخدر به نام "عليرضا"به اتهام تهيه و توزيع مواد مخدر شناسايي شده و در يک عمليات پليسي در محدوده فرمانيه هنگام خروج از منزل دستگير شد.

 

وي عنوان داشت: اين متهم با اقدامات خود شهروندان و ساکنان محدوده مذکور را به ستوه آورده بودند که طي اين اقدام شهروندان با نصب پلاکارد رضايت خود را از اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر اعلام کردند.

 

به گفته سرهنگ ليراوي، در بازرسي از محل اختفاي متهم مقادير قابل توجهي مواد مخدر و قرص هاي روانگردان کشف و ضبط که ضميمه پرونده شد.

 

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در پايان با اشاره به پيشنهاد 34 ميليون رشوه، گفت: متهم هنگام دستگيري براي رهايي از دست قانون به ماموران اين يگان پيشنهاد مبلغ 34 ميليون تومان وجه نقد به عنوان رشوه داده که ماموران وظيفه شناس پليس ضمن رد رشوه، مبلغ مذکور را صورتجلسه کرده و به همراه متهم به دادسرا معرفي کردند.

 

گفتني است، در اين عمليات خودروي اين متهم به توزيع مواد مخدر نيز توقيف، که به پارکينگ منتقل شد.




تاریخ انتشار : 12 مرداد 1391, 15:49



» اخبار مرتبط:

  • فروش مواد مخدر با تاکسي
  • رد رشوه 11 ميليوني ماموران وظيفه شناس در گچساران
  • کشف نوشابه هايي با طعم ترياک
  • گربه قاچاقچي دستگير شد
  • متهم با شليک پليس کشته شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟