مشروح اخبار


» زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیمه اجتماعی می‌شوند



مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت:با امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر از این پس زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی در روستاها بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از خدمات بیمه اجتماعی صندوق بیمه روستاییان و عشایر استفاده می کنند.


زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیمه اجتماعی می‌شوند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت:با امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر از این پس زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی در روستاها بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از خدمات بیمه اجتماعی صندوق بیمه روستاییان و عشایر استفاده می کنند.

عیسی کریمی در گفت و گو با راک نیوز با اعلام این خبر افزود: هدف از اجرای این برنامه جهت دهی فعالیت های حمایتی برای توانمند سازی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است و باید بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار روستایی و عشایری که شرایط پذیرش در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر را دارا هستند با کهولت سن، از کارافتادگی و یا فوت فرد بیمه شده، خود و خانواده تحت تکلف مشمول دریافت مستمری از صندوق بیمه شده قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: 18 هزار و 600 خانوار با جمعیتی بیش از 74 هزار و 400 نفر تاکنون عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایری این استان شده اند.

کریمی گفت: 50 درصد از بیمه شدگان صندوق بیمه روستایی و عشایری این استان در دولت تدبیر و امید زیر پوشش قرار گرفتند.

وی بیان کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر از این پس زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی در روستاها بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از خدمات بیمه اجتماعی صندوق بیمه روستاییان و عشایر استفاده می کنند.

کریمی ابراز کرد: 67 متولی بیمه در بخشداری ها،دهیاری ها و تعاون روستایی استان کار بیمه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارند. 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد 48 کارگزار در دهیاری ها، 13 مورد تعاونی روستایی و 6 مورد دیگر نیز در تعاونی تولید عشایری هستند. 

وی تصریح کرد: سکونت در مناطق روستایی و عشایری، اشتغال به کشاورزی و داشتن 18 سال سن بدون محدودیت حداکثری سن از اصلی ترین شرایط این بیمه است.

کریمی ابراز کرد: 620 خانوار با جمعیتی بیش از دو هزار 480 نفر امسال در این استان زیر پوشش بیمه روستائیان و عشایری قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 361 خانوار در شهرستان گچساران زیر پوشش بیمه روستائیان و عشایری است.

کریمی اظهار داشت: 9کارگزار در بخشداری ، دهیاری ها و تعاون روستایی گچساران کار بیمه روستایی و عشایری این شهرستان را برعهده دارند.

وی ابراز داشت: به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، 70 درصد از حق بیمه تعیین شده از سوی دولت و 30 درصد مابقی توسط بیمه گذار پرداخت می شود.



تاریخ انتشار : 12 مرداد 1395, 17:53



» اخبار مرتبط:

  • "طرح ارزشمندی سازمان های طرف قرار داد با بیمه سلامت اجرا شد"
  • 460 مرکز در کهگیلویه و بویراحمد با بیمه سلامت و طرح پزشک خانواده طرف قرار داد هستند
  • کلنگ احداث ساختمان اداره بیمه سلامت گچساران به زمین زده شد
  • تجمع کارگران مخابرات روستایی مقابل مجلس
  • رئیس سازمان تامین اجتماعی گچساران:مطالبات تامین اجتماعی را افزون بر 160میلیارد ریال اعلام کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟