مشروح اخبار


» 460 مرکز در کهگیلویه و بویراحمد با بیمه سلامت و طرح پزشک خانواده طرف قرار داد هستند



مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: در طرح پزشک خانواده تعداد 125 پزشک عمومی ، 95 ماما و تمامی متخصصین استان در سطح 2 در بیمه سلامت همکاری دارند. جعفر نجاتی همچنین گفت: تعداد مراکزی درمانی که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیمه سلامت استان و طرح پزشک خانواده طرف قرار داد هستند 460 مرکز می باشد. وی همچنین گفت: خدمات سطح2 طرح بیمه سلامت باید در مراکز بهداشتی شهرستان ها صورت گیرد


303 هزار نفر تحت پوشش بیمه ی سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند/خدمات سطح2 طرح بیمه سلامت باید در مراکز بهداشتی شهرستان ها صورت گیرد.

جعفر نجاتی مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار راک نیوز در حاشیه ی نشت هم اندیشی پزشکان عمومی، متخصصین و کارشناسان بیمه ی سلامت روستائی شهرستان گچساران و شهرستانهای همجوار که با موضوع پزشک خانواده و نظام ارجاع بیمه روستائیان، عشایر و شهری زیر بیست هزار نفر که در سالن همایش های مرکز بهداشت شهید علیزاده ی گچساران برگزار شده بود تعداد افراد تحت پوشش بیمه ی سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد را 303 هزار نفر اعلام کرد.

مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: در طرح پزشک خانواده تعداد 125 پزشک عمومی ، 95 ماما و تمامی متخصصین استان در سطح 2 در بیمه سلامت همکاری دارند. جعفر نجاتی همچنین گفت: تعداد مراکزی درمانی که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیمه سلامت استان و طرح پزشک خانواده طرف قرار دارد هستند 460 مرکز می باشد. وی همچنین گفت: خدمات سطح2 طرح بیمه سلامت باید در مراکز بهداشتی شهرستان ها صورت گیرد.

نجاتی در ادامه افزود: هر متخصصی که وارد فیلد قرارداد با بیمه سلامت می شود باید دوره ی آموزشی مربوطه را چه به صورت چهره به چهره و چه به صورت غیر حضوری گذرانده و گواهی نامه ی دوره در پرونده ی آن پزشک موجود باشد. وی در پایان این نکته را خاطر نشان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان ماهیانه حداقل یک دوره آموزشی را برگزار می کند.

گزارش:(زینب محمدی)



تاریخ انتشار : 6 دی 1394, 17:09



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل جدید بیمه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
  • کمبود پزشک خانواده در گچساران و کهگیلویه
  • جزییات استخدام در سازمان بیمه سلامت
  • رئیس جدید بیمه ایران درشهرستان گچساران منصوب شد
  • آغاز ثبت‌نام افراد فاقد بیمه از طریق سایت سلامت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟