مشروح اخبار


» تاسیس ۳ صندوق توسعه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سه صندوق توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزیدر استان کهگیلویه و بویراحمد تاسیس می شود.


تاسیس ۳ صندوق توسعه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سه صندوق توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزیدر استان کهگیلویه و بویراحمد تاسیس می شود.

مجید محنائی اظهار داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و کمک به تامین سرمایه اولیه صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و ساماندهی نظام تامین مالی و اعتباری در یک زیر ساخت غیردولتی با تشکیل صندوق‎های مالی غیردولتی حمایت از توسعه کشاورزی مورد تاکید دولت و وزارت جهاد کشاورزی است.

محنائی افزود: این امر در سفر کاروان تدبیر و امید به استان محقق شد و انشاء الله علاوه بر صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد که فعال بوده، مقدمات تاسیس سه صندوق دیگر در شهرستان‌های باشت، گچساران و کهگیلویه فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: پیشنهاد اولیه این بود که دولت 150 میلیارد ریال به این صندوق‎ها کمک و 51 درصد یعنی معادل 155 میلیارد ریال از سوی تولید کنندگان بخش کشاورزی استان در قالب بخش غیر دولتی تامین شود.



تاریخ انتشار : 2 شهریور 1395, 19:35



» اخبار مرتبط:

  • 12 طرح باشت در سفر هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد تامین اعتبار شد
  • شهرستان گچساران سالانه 100 هزار تن محصول کشاورزی تولید می کند.
  • 46 طرح تولیدی در بخش کشاورزی گچساران اجرا شد
  • یک هم استانی معاون وزیر جهاد کشاورزی شد
  • مهدی‌پور از افتتاح 8 طرح کشاورزی و دامپروری در گچساران خبرداد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟