مشروح اخبار


» اهدای 150 خشت طلا به ایوان بارگاه مولای متقیان



راک نیوز : مکی یازع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: ستاد عتبات عالیات استان خوزستان تعهد دارد در پروسه زمانی دو ساله ایوان حرم امام اول شیعیان را بازسازی کند.

وی افزود: 12 هزار و 500 خشت طلا در ایوان حرم مطهر امام علی(ع) به کار رفته که حدود دو هزار و 500 سال پیش توسط ایرانیان ساخته شده و امروز نیز مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی نیز آن را بازسازی می‌کنند.

مسئول ستاد عتبات عالیات آبادان ادامه داد: سهم مردم آبادان 821 خشت است که تا کنون 150 خشت از این تعداد توسط شهروندان آبادانی اهدا شده که مبلغ هر خشت در حال حاضر یک میلیون تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به سهم خانواده‌های شهدای آبادان در بازسازی ایوان بارگاه امام علی(ع) گفت: 68 خانواده شهید گران‌قدر  شهرستان آبادان، بیشترین سهم‌آورد را به خود اختصاص داده‌اند.

یازع افزود: هر خانواده می‌تواند با داشتن یک سند و ثبت شماره درون سند به نام خود یا دیگر اعضای خانواده‌اش و حک شماره سند بر روی خشت‌های طلا نام خود را در میان دوستداران امیر المؤمنان ثبت کند.

وی در پایان گفت: همه محبان و عاشقان امام  علی(ع) و ولایت در شهرستان آبادان می‌توانند با اهدای سه هزار تومان به همه بانک‌های سطح شهر به شماره حساب عتبات عالیات و یا برداخت به صورت اقساط سهم‌آورد خود را در تکمیل این پروژه پرداخت کنند




تاریخ انتشار : 13 مرداد 1391, 22:23



» اخبار مرتبط:

  • ساخت نیروگاه بزرگ نجف اشرف ازمحل کمک های مردمی
  • ساخت نیروگاه بزرگ نجف اشرف ازمحل کمک های مردمی
  • پیش ثبت نام سفر به عتبات از پنجشنبه نهم آذر
  • پیش ثبت نام عتبات عالیات آغازشد.
  • پیش ثبت نام عتبات عالیات در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟