مشروح اخبار


» توسط سربازان گمنام صورت پذیرفت:شناسایی و انهدم باند قاچاق کالا بااظهار خلاف واقع به گمرک ؛بجای الیاف درخت کاغذدیواری ازگمرک خارج میکردند



حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: یک باند قاچاق کالا که به صورت سازمان یافته با جعل مدارک گمرکی اقدام به قاچاق کاغذ دیواری به عنوان الیاف درخت نارگیل می کردند شناسایی و منهدم شدند.


حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: یک باند قاچاق کالا که به صورت سازمان یافته با جعل مدارک گمرکی اقدام به قاچاق کاغذ دیواری به عنوان الیاف درخت نارگیل می کردند شناسایی و منهدم شدند.

به گزارش راک نیوز از بندرعباس ؛حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی میزان بیان کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند قاچاق کالا که به صورت سازمان یافته به قاچاق کالا در کشور اقدام می‌کردند، شناسایی و منهدم شد.

 

وی افزود: در این خصوص دو نفر به نام‌های (م - د ) و (ع - ج ) به نام شرکت تجارتی «م -الف» و «ه - پ» با جعل مدارک گمرکی و اظهار خلاف واقع به گمرک اقدام به قاچاق کالا (کاغذ دیواری) به صورت سازمان یافته به داخل کشور می‌کردند.

 

اکبری همچنین گفت: در این رابطه 12 کانتینر 40 فوت حاوی کالای قاچاق به عنوان الیاف درخت نارگیل به گمرک اظهار می‌کردند در حالی که کانیتنرها حاوی کاغذ دیواری بود در گمرک کشف و توقیف شد که در ادامه تحقیقات 14 انبار کالای قاچاق متعلق به متهمان در تهران شناسایی و پلمب شده است.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه اضافه کرد: متهمان اصلی هم اکنون جهت انجام تحقیقات در زندان مرکزی بندرعباس در بازداشت به سر می‌برند.

 

گفتنی است ارزش تقریبی کانتینرهای کاغذ دیواری بالغ بر 156 میلیارد ریال است.



تاریخ انتشار : 7 شهریور 1395, 09:30



» اخبار مرتبط:

  • تازه ترین اظهارات رئیس کل دادگستری هرمزگان در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده قاچاق ۲۱۰ کانتینر دربندرعباس
  • کشف 800 هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک شهید رجایی
  • انهدام بزرگترین باند قاچاق کالا در 6 سال اخیر/ 11 نفر از پرسنل بنادر و گمرک بازداشت شدند/ ارزش یکی از محموله ها بیش از 23 میلیارد تومان
  • تناقض موضع‌گیری دستگاه‌‌ها در پرونده بزرگ قاچاق/ سازمان بنادر و راه‌آهن دخالت خود را رد کردند
  • تازه ترین جزئیات ازکشف دومین قاچاق بزرگ در گمرک شهید رجایی بندرعباس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟