مشروح اخبار


» مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد:جمع‌آوری بیش از 132میلیون ریال کمک مردمی در گچساران در جشن عاطفه‎ها



مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از 132میلیون ریال کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری شد.


مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد:جمع‌آوری بیش از 132میلیون ریال کمک مردمی در گچساران در جشن عاطفه‎ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از 132میلیون ریال کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری شد.

قباد قربانی در گفت و گو با راک نیوز از جمع‌آوری132میلیون و492 هزار ریال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در گچساران خبر داد و اظهار داشت: این کمک‌های مردمی در آستانه بازگشایی مدارس برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری شده است.

وی افزود: جشنواره عاطفه‌ها با هدف تقسیم مهربانی و جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند در سراسر شهرستان گچساران برگزار شد.

قربانی گفت: 36میلیون و 162هزار ریال از این مبلغ مربوط به کمک های غیر نقدی و جنسی شامل کیف، کفش، لوازم التحریر و پوشاک مخصوص مدارس بوده است. 

وی ادامه داد: 96 میلیون و 330 هزار ریال نیز کمک های نقدی در صندوق های جمع آوری کمک های مردمی از سوی شهروندان خیر و نیکوکار گچسارانی جمع آوری شده است. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران با اشاره به اینکه جشن عاطفه های سالجاری در 2 مرحله برگزار خواهد شد، افزود: نخستین مرحله این جشن روزهای 26 تا 24 شهریور جاری برگزار شد.

قربانی ابراز کرد: چهار پایگاه سیار و 2 پایگاه ثابت در سطح شهر دوگنبدان کمک های مردمی به جشن عاطفه ها را در مرحله نخست جمع آوری کردند.

وی تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به حساب 320 دانش آموزان نیازمند زیر پوشش این نهاد حمایتی واریز خواهد شد.

قربانی گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها در گچساران روز 10 مهر سالجاری در تمام مدارس این شهرستان برگزاری خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران ادامه داد: کمک های جمع آوری شده در این روز از سوی مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان بین دانش آموزان همان مدارس توزیع می شود. 

قربانی گفت: 2 هزار و 412 خانوار با چهار هزار و 670 نفر جمعیت زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.



تاریخ انتشار : 28 شهریور 1395, 00:03



» اخبار مرتبط:

  • مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد: برپایی 6 پایگاه در جشن عاطفه‌ها گچساران
  • کمک 2میلیارد ریالی مردم نیکوکار شهرستان کهگیلویه در جشن عاطفه ها
  • جشن عاطفه ها در باشت آغاز شد
  • جمع آوری بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های مردمی در شهرستان گچساران
  • 74 میلیون و 360 هزار ریال فطریه در گچساران جمع آوری شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟