مشروح اخبار


» زنگ شکوفه ها در مدارس شهرستان گچساران نواخته شد



امروز همزمان با سراسر کشور دوهزار و 500 نوآموز دختر و پسرکلاس اولی گچساران با برگزاری جشن شکوفه ها در تمام مدارس ابتدایی این شهرستان، راهی کلاس های درس شدند. 


زنگ شکوفه ها در مدارس شهرستان گچساران نواخته شد

امروز همزمان با سراسر کشور دوهزار و 500 نوآموز دختر و پسرکلاس اولی گچساران با برگزاری جشن شکوفه ها در تمام مدارس ابتدایی این شهرستان، راهی کلاس های درس شدند. 

رئیس آموزش و پرورش گچساران در آئین نواختن زنگ شکوفه ها به صورت نمادین در دبستان پسرانه ی شهید تندگویان شهرستان گچساران به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی بیان کرد: روز اول مدرسه یک روز زیبا و به یاد ماندنی خواهد بود لذا تمام همکاران آموزشی تلاش کرده اند تا این روز بخوبی برگزار شود که برای همیشه در ذهن دانش آموزان به زیبایی ماندگار شود. 

سیدظهیرالدین پورالحسینی خطاب به کلاس اولی ها افزود: شما امروز رسما به یک دوران جدید و آینده ساز از زندگی خود قدم گذاشته اید و باید تلاش خود را برای شکوفا شدن هرچه بهتر این دوران به کار ببندید تا آینده خود و کشورتان را به بهترین نحو رقم بزنید. 

وی در ادامه از افزایش 25درصدی تعداد دانش آموزان کلاس اولی در گچساران طی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال 500 دانش آموز کلاس اولی بیش از سال گذشته ثبت نام شده و به مدرسه می‌روند.

در ادامه فرماندار گچساران از دانش آموزان بعنوان گلهای زندگی جامعه یاد کرد و گفت: هیچ چیزی به اندازه فراگیری علم و دانش لذت بخش نیست. 

عبدالرحیم رحیمی افزود: در دین اسلام و قرآن کریم روی مساله علم آموزی تاکید بسیار شده است تا آنجا که کتاب آسمانی ما اولین کلمه و آیه نازل شده اش با بخوان شروع شده است. 

وی از دانش آموزان خواست تا با توجه به درس و مطالعه همواره قدردان معلمان و اولیا باشند و در حفظ و نظافت آموزشگاه و محیط آن همواره کوشا باشند و والدین نیز همواره مسایل آموزشی و تربیتی فرزندان خود را پیگیری و جویا شوند. 



تاریخ انتشار : 31 شهریور 1395, 13:29



» اخبار مرتبط:

  • رئیس آموزش و پرورش گچساران:2هزار و 500 دانش آموز کلاس اولی امسال در گچساران به مدرسه می‌ روند
  • رییس آموزش و پرورش گچساران:یکهزار و 250کلاس درس و بیش از 25 هزار دانش آموز، آماده استقبال از سال تحصیلی جدید هستند.
  • اول مهر مدرسه‌ ها تعطیل است؟
  • مسمومیت 14نفر از دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد گچساران
  • افزایش شهریه مدارس هیئت امنایی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟