مشروح اخبار


» شگفتی جام حذفی رقم خورد/ قشقایی پرسپولیس را حذف کرد+حواشی



جدال تیم‌های قشقایی و پرسپولیس از سری رقابت‌های جام حذفی که پس از 120 دقیقه به تساوی کشیده شده بود در ضربات پنالتی به سود تیم قشقایی به پایان رسید. گل قشقایی را محمد جواد زارعی و پریاموف هم برای پرسپولیس گلزنی کرد.


جدال تیم‌های قشقایی و پرسپولیس از سری رقابت‌های جام حذفی که پس از 120 دقیقه به تساوی کشیده شده بود در ضربات پنالتی به سود تیم قشقایی به پایان رسید. گل قشقایی را محمد جواد زارعی و پریاموف هم برای پرسپولیس گلزنی کرد.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ پس از ماراتن 120 دقیقه ای پنالتی‌های قشقایی را محمدجواد زارعی، مسعود چابک، رضوی،مرادی ، شریف‌زاده و مهدی شیری به گل تبدیل کردند و مسعود اسدی هم نتوانست پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کند.

برای پرسپولیس هم حسین ماهینی، احمد نوراللهی، پریاموف ، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده گلزنی کردند و کمال کامیابی‌نیا و زاهدی هم نتوانستند پنالتی خود را تبدیل به گل کنند.

با این نتیجه نتیجه تیم قشقایی در مرحله بعد به مصاف برق نوین شیراز خواهد رفت.

به گزارش راک نیوز ؛ برانکو ایوانکوویچ پس از شکست عصر امروز جمعه تیمش برابر قشقایی شیراز که با ضربات پنالتی صورت گرفت دقایقی بازیکنانش را در رختکن نگه داشت و در حالی که خبرنگاران منتظر ورود او به سالن کنفرانس بودند همراه این تیم از ورزشگاه حافظیه خارج شد.

براساس این گزارش ، روح الله نجف پورمدیرعامل جوان تیم قشقایی شیراز برای بازیکنان تیمش پاداش ویژه در نظر گرفت. علی اسدی دروازه بان تیم قشقایی که موفق به مهار دو پنالتی شد 5 میلیون تومان و مابقی بازیکنان نفری 1 میلیون تومان پاداش پیروزی برابر پرسپولیس را گرفتند.

ازحاشیه های این دیدارمیتوان گفت :

مهدی شیری، کاپیتان تیم قشقایی که سابقه بازی کردن در پرسپولیس را دارد پس از حذف سرخپوشان از جام حذفی شادی نکرد و به سمت بازیکنان پرسپولیس رفت تا به آنها دلداری بدهد.

 

* شهاب زاهدی که پنالتی خود را از دست داد به شدت ناراحت بود. احسان الون‌زاده آخرین بازیکن پرسپولیس بود که راهی رختکن می‌شد و به‌شدت گریه می‌کرد.

 

* بازیکنان قشقایی پس از دور افتخار زدن در ورزشگاه حافظیه، عکس سلفی گرفتند.



تاریخ انتشار : 9 مهر 1395, 18:49



» اخبار مرتبط:

  • پرسپولیس در جام حذفی بازی میکند/جمعه پرسپولیس در شیراز به مصاف قشقایی میرود
  • یک هوادار پرسپولیس سکته کرد
  • دایی «سوبله چوپله» را ۶ تایی کرد
  • جوان کهگیلویه وبویراحمدی که عامل حذف "استقلال تهران" شد!+عکس
  • خبرخوش برای قشقایی ها؛ باشگاه قشقایی شیراز جایگزین فجرشهیدسپاسی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟