مشروح اخبار


» برای نخستین بار در کشورکاروان فعالان رسانه های فارس به کربلای معلی اعزام می شود



رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: برای نخستین بار در کشور برای راهپیمایی امسال اربعین حسینی، کاروان فعالان رسانه های فارس به عتبات عالیات در کشور عراق اعزام می شوند.


رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: برای نخستین بار در کشور برای راهپیمایی امسال اربعین حسینی، کاروان فعالان رسانه های فارس به عتبات عالیات در کشور عراق اعزام می شوند.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ میلاد امیری نژاد، عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز بیان کرد: اعزام تیم رسانه ای از خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه های استان فارس به عتبات عالیات و کربلای معلی از مطالبات جدی فعالان این عرصه بود و امسال 40 نفر از فعالان این بخش به راهپیمایی اربعین حسینی اعزام می شوند.
وی افزود: فعالان رسانه ای علاقه مند به شرکت در این برنامه می توانند تا پایان پانزدهم مهرماه جاری با به همراه داشتن 2قطعه عکس و پاسپورت به دبیرخانه سازمان بسیج رسانه استان فارس مراجعه و ثبت نام کنند.
امیری نژاد اظهارداشت: تکریم و بزرگداشت حماسه عاشورا و استفاده هنرمندانه از قاب رسانه برای نمایش هرچه بهتر رویداد بی نظیری همچون راهپیمایی اربعین حسینی، از جمله وظایف مهم سازمان بسیج رسانه است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه با مشارکت فعالان رسانه های استان، گام های موثری برداریم.



تاریخ انتشار : 12 مهر 1395, 19:42



» اخبار مرتبط:

  • بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد عضوگیری می‌کند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:بر لزوم قدردانی جامعه و مسوولان دستگاه های مختلف از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تاکیدکرد+فهرست برنامه های روز خبرنگار
  • حادثه در کربلا/۲ زائر ایرانی جان خود را از دست دادند
  • آغاز ثبت نام نوروزی عتبات عالیات از امروز
  • بازداشت 300 زائر ایرانی اربعین در خاک عراق
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟