مشروح اخبار


» بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد عضوگیری می‌کند



فعالیت بسیج رسانه از خرداد ماه سال جاری آغاز شد و تاکنون برنامه‌هایی از جمله تجمع بسیج رسانه در نمایشگاه با نوای کاروان که شهریور ماه سال جاری در یاسوج برگزار شد و نشست‌های خبری با فرمانده سپاه فتح استان و اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید رضایت علیزاده صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تشکیل بسیج رسانه در بسیج مستضعفین اظهار داشت: با توجه به لزوم سازماندهی رسانه‌ها در راستای مأموریت بسیج، در سال گذشته مسئولان بسیج تصمیم به ایجاد سازمان بسیج رسانه برای کارکنان رسانه‌ها گرفتند.

وی از برگزاری همایشی با همین عنوان در سازمان بسیج رسانه‌ای تهران خبر داد و افزود: در این همایش مقرر شد تا پایان سال جاری ساختار و سازمان بسیج رسانه تهیه و ابلاغ شود.

مدیر روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعامل اصحاب رسانه و سپاه فتح این استان ابراز داشت: فعالیت بسیج رسانه از خرداد ماه سال جاری آغاز شد و تاکنون برنامه‌هایی از جمله تجمع بسیج رسانه در نمایشگاه با نوای کاروان که شهریور ماه سال جاری در یاسوج برگزار شد و نشست‌های خبری با فرمانده سپاه فتح استان و اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس برگزار کرده است.

علیزاده با بیان اینکه مراحل اولیه و مقدماتی بسیج رسانه در این استان صورت گرفته، افزود: در هفته‌های آینده عضوگیری بسیج رسانه در این استان آغاز و گروه‌های آن با عنوان حلقه‌های صالحین ثبت خواهند شد.

این مسئول فرهنگی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سازماندهی، آموزش و به کارگیری در امر مسائل فرهنگی و رسانه‌ای مربوط به بسیج را از مهم‌ترین مسئولیت‌های بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: با توجه به تعامل سپاه فتح استان و اهالی رسانه در این استان و علاقه‌مندی خبرنگاران بسیجی افق بسیار روشنی برای تحقق این امر مهم تصور می‌شود.



تاریخ انتشار : 27 مهر 1391, 18:18



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح سالن چند منظوره ورزشی 9 دی « دستگرد» کهگیلویه
  • بسیج امید رهبری بعد از خداوند است
  • ضعف مالی در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مشهود است
  • بسیج سازندگی گچساران در کهگیلویه و بویراحمد اول شد
  • انتصاب مسئول بسیج سازندگی+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟