مشروح اخبار


» افتتاح سالن چند منظوره ورزشی 9 دی « دستگرد» کهگیلویه



به مناسبت هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه دهدشت، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از بسیجیان کهگیلویه، سالن ورزشی چند منظوره 9 دی در حوزه مقاومت امام سجاد(ع) روستای دستگرد افتتاح شد.

سردار یونس امیری در آیین افتتاح این سوله ورزشی با تبریک ایام هفته بزرگداشت بسیج اظهار داشت: همزمان در سطح کشور تعداد 1000 سوله صالحین به نام 9 دی مورد بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 400 پروژه در هفته بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.

وی تعداد 46 پروژه را مربوط به حوزه ورزش دانست و افزود: بعضی از سوله‌های ورزشی به نام صالحین و تعدادی 9 دی نامگذاری شده است.

سردار امیری در ادامه ابراز داشت: کار پروژه‌های ورزشی ناحیه مقاومت در استان ما به اتمام رسیده است.

به گفته فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با راه‌اندازی پروژه‌های ورزشی بالغ بر 28 هزار متر مربع به زیربنای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

 

مقام ارشد در سپاه کهگیلویه و بویراحمد عملکرد سپاه پاسداران در بخش ورزش در سطح کشور را بی‌نظیر و در حد معجزه دانست و گفت: قریب به پنج هزار پروژه طی سه سال گذشته در سطح کشور اجرا شده است.

امیری خاطرنشان کرد: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در احداث سوله‌های ورزشی در سه بعد کیفیت، سرعت و ارزانی در کشور برتر است.

وی سوله‌های ورزشی ناحیه‌های مقاومت را تنها متعلق به بسیج ندانست و تأکید کرد: این سالن‌های ورزشی متعلق به مردم روستای دستگرد است.

امیری برنامه‌ریزی لازم برای استفاده خواهران و برادران از این سالن ورزشی را خواستار شد و عنوان کرد: در برگزاری مناسبت‌های ملی، مذهبی زمینه استفاده مردم روستای دستگرد از این سالن ورزشی ناحیه مقاومت فراهم شود.




تاریخ انتشار : 3 آذر 1392, 19:18



» اخبار مرتبط:

  • تغییرات در سپاه شهرستان های باشت و لنده
  • کلنگ‌زنی سالن‌های ورزشی سروک و سپیدا
  • خبرهای ورزشی از کهگیلویه
  • بسیج امید رهبری بعد از خداوند است
  • بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد عضوگیری می‌کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟