مشروح اخبار


» کلنگ‌زنی سالن‌های ورزشی سروک و سپیدا



 این سالن ورزشی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 443 مترمربع و با اعتبار اولیه 2.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان کار احداث آن آغاز و در صورت تامین اعتبارات تا پایان سال 91 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش راک نیوز به نقل از آرمان قنبر زاده مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان : با حضور زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، خاضع مدیرکل ورزش و جوانان این استان و الفونه فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی، کلنگ احداث سالن ورزشی در بخش سپیدار به زمین زده شد.

این مسئول افزود: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 443 مترمربع و با اعتبار اولیه 2.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان کار احداث آن آغاز و در صورت تامین اعتبارات تا پایان سال 91 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کلنگ احداث سالن ورزشی روستای سروک نیز به زمین زده شد.

قنبرزاده تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در زمینی به مساحت یک‌هزار و 443 متر مربع و با اعتبار 2.5 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد که امیدواریم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.



تاریخ انتشار : 11 تیر 1391, 10:25



» اخبار مرتبط:

  • دو کلنگ ورزشی در کهگیلویه به زمین خورد
  • کلنگ احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان یاسوج به زمین زده شد
  • کلنگ سالن چند منظوره مدیریت بحران شهر "سوق" به زمین شده شد
  • خبرهای ورزشی از کهگیلویه
  • سالن ورزشی 1200 نفری گچساران به بهره برداری رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟