مشروح اخبار


» کلنگ احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان یاسوج به زمین زده شد



            با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کلنگ احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان یاسوج به زمین زده شد.     

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان، مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ظهر شنبه در مراسم کلنگ زنی این مجموعه ورزشی گفت: این طرح از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان است و در زمینی با زیر بنای بالغ بر چهار هزار متر مربع و با اعتباری نزدیک به 34 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در روستای "علی آباد" احداث می شود.

حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: این مجتمع ورزشی شامل سالن چند منظوره، استخر شنا، سونای خشک و بخار، جکوزی، رخت کن و سرویس بهداشتی است.

وی بیان داشت: پیش بینی می شود این مجموعه تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مسئله ورزش و جوانان یکی از دغدغه های اصلی مسئولان کشور است.

غلام محمد زارع افزود: همه مسئولان باید در توسعه فضاها و رشته های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش همراه با تهذیب و ترغیب جوانان به سمت ورزش برای داشتن جامعه ای سالم و آباد اهتمام ورزند.

وی با اشاره به تسریع در روند اجرای این طرح، بیان داشت: برای تأمین و جذب اعتبارات طرح های ورزشی در کشور پیگیریهی لازم با مسئولین ذی ربط انجام می شود.




تاریخ انتشار : 11 تیر 1391, 02:18



» اخبار مرتبط:

  • کلنگ‌زنی سالن‌های ورزشی سروک و سپیدا
  • دو کلنگ ورزشی در کهگیلویه به زمین خورد
  • تاجگردون دست به کلنگ در گچساران/کلنگ زنی مجتمع ورزشی کارگران
  • سالن ورزشی 1200 نفری گچساران به بهره برداری رسید
  • خبرهای ورزشی از کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟