مشروح اخبار


» تاجگردون دست به کلنگ در گچساران/کلنگ زنی مجتمع ورزشی کارگران



 مجتمع ورزشی کارگران این شهرستان امروز و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی کلنگ‌زنی شد....

 راک نیوز :مجتمع ورزشی کارگران این شهرستان امروز و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی کلنگ‌زنی شد.
در این مراسم که فرماندار، شهردار و برخی مدیران ادارات گچساران نیز حضور داشتند، اردوان زینل زاده مدیر کل اداره کار استان کهگیلویه و بویراحمد میزان بودجه اختصاصی این طرح را ۷۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این طرح در ۲۰۰۰۰ متر زمین واقع در جنب فلکه نرگس کارکنان اجرا خواهد شد.

علیزاده اعتبار اختصاص یافته برای ساخت این مجتمع را حدود هشت میلیارد ریال اعلام کرد و با اشاره به نبود فضای ورزشی برای کارگران در گچساران، تسریع در احداث این مجتمع ورزشی را خواستار شد.

 در حاشیه این مراسم فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: توسعه فضاها و مراکز ورزشی از راهکارهای مهم و مؤثر برای رفاه حال اقشار مختلف مردم و در نتیجه رضایتمندی آنان است.

علیزاده توسعه عادلانه فضاهای فرهنگی و ورزشی را از الزامات توسعه پایدار دانست و بر هماهنگی دستگاه‌ها و نهادها در تعریف و اجرای پروژه‌های خدماتی و رفاهی در گچساران تأکید کرد.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1391, 18:43



» اخبار مرتبط:

  • کلنگ احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان یاسوج به زمین زده شد
  • کلنگ‌زنی سالن‌های ورزشی سروک و سپیدا
  • به زمین خوردکلنگ‌ آتش‌نشانی دهستان لیشتر گچساران
  • بیمارستان 100تختخوابی گچساران کلنگ زنی شد
  • مجتمع تفریحی، خدماتی و رفاهی "خان احمد" گچساران کلنگ زنی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟