مشروح اخبار


» تصادف مرگبار پژو پارس با مادر و کودک خردسال/فرار راننده پس از حادثه!



برپایه این گزارش، به گفته شاهدان، راننده پژو پارس پس از برخورد با پسر بچه ۴ ساله و مادر وی که در حال رفتن به هیات عزاداری بودند از صحنه حادثه متواری شد.


رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعداظهر امروز بر اثر برخورد سواری پژو پارس با یک مادر و کودک خردسالش در منطقه مسکونی ترمینال یاسوج ، باعث کشته شدن کودک ۴ ساله شد.

 

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ جلال پوران فرد با اشاره به سانحه تصادف که در ساعت ۱۷ و ۳۰دقیقه امروز رخ داد ، اظهار داشت: این سانحه بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک مادر و کودک پسر خردسال در خیابان فرعی ابن سینای ۶ یاسوج اتفاق افتاد که منجر به مصدومیت شدید مادر و کشته شدن پسر بچه ۴ ساله شد .

 

وی با بیان اینکه، پس از گزارش مردمی به مرکز پیام ۱۱۵ بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد، اضافه کرد: قبل از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس پسر بچه مصدوم توسط خودروی شخصی به بیمارستان امام سجاد(ع) منتقل شد و مادر ۲۶ ساله حادثه پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین های اعزامی اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافت .

 

رئیس مرکز اورژانس استان ادامه داد: متاسفانه پسر بچه ۴ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت نمود و دیگر مجروح این حادثه مادر ۲۶ ساله که دچار مصدومیت شدید شده بود تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گرفت .

 

برپایه این گزارش، به گفته شاهدان، راننده پژو پارس پس از برخورد با پسر بچه ۴ ساله و مادر وی که در حال رفتن به هیات عزاداری بودند از صحنه حادثه متواری شد.

+سلام دنا



تاریخ انتشار : 14 مهر 1395, 08:34



» اخبار مرتبط:

  • 6 کشته و زخمی بر اثر تصادف در محور "یاسوج - اصفهان"
  • تصادف در محور یاسوج- بابامیدان 4 کشته و زخمی برجای گذاشت
  • آخرین وضعیت مصدومان تصادف اتوبوس با کامیون در کمربندی یاسوج/15کشته ومجروح
  • حادثه برای آمبولانس حامل مصدوم!/8کشته وزخمی در تصادف آمبولانس 115و پیکان در محوریاسوج - بابامیدان
  • سقوط درچاه فاضلاب مرگ ،کودک سه ونیم ساله "پاتاوه ای " را رقم زد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟