مشروح اخبار


» حمله به یکی از شعب بانک ملی با تبر



سردار بهمن امیری‎ مقدم،  در یک نشست خبری، با اشاره به دستگیری سارق سرقت مسلحانه از بانک ملی ایران در خیابان مطهری شمالی، گفت: با همکاری یک شهروند وظیفه‌شناس نیروهای پلیس موفق به دستگیری این سارق سابقه‌دار شدند که وی دو سرقت مشابه نیز از دیگر بانک‌ها طی سال‌های اخیر داشته است.

وی دستگیری سارق را یک عیدی به مردم مشهد در ولادت امام حسن مجتبی (ع) ‌دانست و گفت: در سرقت امروز سارق با یک تبر و اسلحه قلابی فندکی وارد بانک ملی مطهری شمالی شده و بنا به گفته بانک ۷ میلیون تومان سرقت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح اقدام پلیس ادامه داد: با همکاری یکی از مشتریان بانک که اقدام به تعقیب سارق می‌کند، پلیس در خیابان آزادشهر وارد عمل شده و این سارق ۳۰ ساله را دستگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه در موضوع سرقت بانک‌ها به طور جدی ورود پیدا کرده‌ایم، افزود: بانک‌ها باید مسائل امنیتی و نظامی را جدی بگیرند و بانکی که اصول امنیتی را رعایت نکرده باشد، در صورت مورد سرقت قرار گرفتن، به بیمه تایید نخواهیم داد و نمی‌تواند از پول بیمه استفاده کند.

امیری‎مقدم با تشکر از شهروندی که باعث دستگیری سارق امروز از بانک شد، گفت: این حرکت شجاعانه به افزایش احساس امنیت در جامعه کمک می‌کند و به همین دلیل پلیس تشکر ویژه‌ای از این فرد دارد.

امیر حسن‌زاده، شهروند مشهدی که امروز در دستگیری سارق مسلح نقش ویژه‌ای داشته است، در این نشست خبری گفت: ساعت ۸: ۲۰ در بانک منتظر پرداخت جریمه خود بودم که ناگهان یک فرد با یک اسلحه و تبر وارد بانک شد و افراد حاضر در بانک را تهدید کرد.

وی ادامه داد: سارق بانک بعد از گرفتن پول‌ها مدت کوتاهی را در بانک نشست و پول‌ها را برررسی کرد و سپس از بانک خارج شد و من بلافاصله به درون ماشین خود رفته و او را تعقیب کردم، اما چون فکر نمی‌کرد کسی او را تعقیب کند، با موتورسیکلت و سرعت خیلی پایین حرکت می‌کرد و من توانستم در میدان ابوطالب او را پیدا کنم و‌‌ همان جا با پلیس تماس گرفتم و نیروهای پلیس وارد عمل شدند و فرد سارق دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی از این شهروند مشهدی تقدیر شد.



تاریخ انتشار : 15 مرداد 1391, 23:27



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری سارق بانک صادرات شهر پاتاوه
  • جزییات سرقت مسلحانه از بانک ملت مشهد
  • عامل سرقت نافرجام از بانک ملی بوشهر دستگیر شد
  • سرقت از بانک با روشی متفاوت!
  • سارق یاسوجی در ورودی شیراز دستگیر شد/قاتل عابر پیاده چه کسی است؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟