مشروح اخبار


» شاهکار شاگردان یزدی در شیراز



دیدار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل قشقایی شیراز در پایان هفته پنجم گروه اول لیگ دسته دوم، به سود نفت و گاز پایان یافت.

به گزارش راک نیوز، در پایان پنجمین هفته از گروه اول لیگ دسته دوم عصر شنبه 17مهر دیدار تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و قشقایی شیراز در ورزشگاه حافظیه شیراز انجام شد که این دیدار با برتری یک بر صفر نفت و گاز به پایان رسید.


شاهکار شاگردان یزدی در شیراز

 دیدار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل قشقایی شیراز در پایان هفته پنجم گروه اول لیگ دسته دوم، به سود نفت و گاز پایان یافت.

به گزارش راک نیوز،در پایان پنجمین هفته از گروه اول لیگ دسته دوم عصر شنبه 17مهر دیدار تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و قشقایی شیراز در ورزشگاه حافظیه شیراز انجام شد که این دیدار با برتری یک بر صفر نفت و گاز به پایان رسید.

تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی و با انجام دو بازی کم تر در پایان هفته پنجم گروه اول لیگ دسته دوم با کسب 9 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در هفته گذشته تیم نفت و گاز گچساران در اهواز تیم استقلال اهواز و همچنین تیم قشقایی شیراز تیم پرسپولیس را در شیراز شکست و بعنوان تیمهای شگفتی ساز جام حذفی لقب گرفتند.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار با ترکیب هادی زرین ساعد - علی جهانگیری - عماد قاسمی - سید ساسان شیرمردی - اتابک نمازی - نبی اله اسدی - عبدالکریم شاوردی - مرتضی حیدری - محمدرضا مظاهری - کوشا بهایی پور و حسین حجازیان به میدان رفت.

تیم نفت و گاز گچساران روز جمعه 23 مهرماه در هفته ششم از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران میزبان تیم اروند خرمشهر خواهد بود.



تاریخ انتشار : 18 مهر 1395, 13:38



» اخبار مرتبط:

  • پیروزی قاطع تیم فوتبال گچساران برابر فولاد نوین اهواز
  • حذف امیرکبیر نورآباد درممسنی از جام حذفی/کارای شیراز به استقلال اهواز رسید
  • برد تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در دیدار تدارکاتی
  • واکنش فوتبالی تاجگردون به برد قشقایی ها درشیراز !+عکس
  • تیم نفت و گاز گچساران در رده سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟