مشروح اخبار


» يك عضو شوراي شهر به سلب عضويت دائم محكوم شد



مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري و دبير هيات حل اختلاف شوراهاي استان فارس گفت: هيات حل اختلاف شوراي فارس عضويت دائم يكي از اعضاي شوراي شيراز را سلب كرد.

 

به گزارش  راک نیوز به نقل از (ايسنا) علي‌ حسين رعيتي‌ فرد افزود: در ششمين جلسه هيات حل اختلاف شوراهاي استان فارس به پرونده‌هاي تخلفاتي شوراها و اعضاي آن و نيز مصوبات مورد اختلاف شوراي اسلامي شهرها و فرمانداري هاي مربوطه، رسيدگي و تصميماتي اتخاذ شد.

 

 

علي حسين رعيتي فرد گفت: در ششمين جلسه هيأت حل اختلاف استان و در اجراي مواد 79، 82 و 97 قانون شوراهاي اسلامي كشور، پرونده تخلفاتي شوراها و اعضاي آن، بررسي و در نتيجه ارائه پيشنهاد انحلال يكي از شوراهاي اسلامي شهرهاي شمالي استان به علت انجام اعمال خلاف قانون و شئون شورايي به هيأت حل اختلاف مركزي، مورد موافقت قرار گرفت.

 

 

وي همچنين افزود: پرونده تخلفاتي يكي از آقايان عضو شوراي شهر شيراز به دليل رفتار خلاف شئون شورايي در جلسه مطرح و بر اساس مدارك و مستندات و ادله موجود، اين عضو به استناد بند 8 ماده 82 قانون شوراي اسلامي كشور به‌ اتفاق آرا به سلب عضويت دائم از عضويت در شورا و ممنوعيت ثبت نام در انتخابات شوراهاي آتي محكوم شد.




تاریخ انتشار : 16 مرداد 1391, 10:59



» اخبار مرتبط:

  • گام نخست تغيير مجري انتخابات
  • ثبت نام يك شيرازي براي شوراي شهر تهران
  • تشکيل شوراهاي اسلامي عامل تحكيم پايه هاى انقلاب اسلامي است
  • حاشیه‌های ثبت نام کاندیداهای شورای شهر تهران
  • آخرين وضعيت بررسي صلاحيت‌ كانديداها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟