مشروح اخبار


» باز هم تصادفات سهمگین در شیراز 11مصدوم از جمله سه کودک خردسال بر جای گذاشت+تصاویر



در سانحه رانندگی بولوار ولایت در ساعت 22:4 دقیقه شب گذشته ، دو کودک چهار و پنج ساله ، یک مرد 40 ساله و زن 37 ساله در اثر تصادف و برخورد کامیون بنز با پژو روا راهی بیمارستان شدند. امدادگران 125 از ایستگاه 13پس از رسیدن و ایمن سازی محل حادثه ، یکی از مصدومان که در خودرو گرفتار شده بود را بوسیله تجهیزات هیدرولیک خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.


به گزارش راک نیوز از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز شش حادثه رانندگی و برخورد خودروهای سنگین و سبک باهم در شیراز و جاده های اطراف در روز گذشته اتفاق افتاد که 11 تن را راهی بیمارستان کرد.

 

در حادثه واژگونی خودرو پراید در کمربندی شهرک رکن آباد چهار نفر از جمله یک کودک یکساله راهی بیمارستان شدند.پس از اعلام این حادثه به ایستگاه 15 آتش نشانی شیراز ، تیم تخصصی امداد و نجات جاده ای ، بدون درنگ به محل حادثه اعزام شده و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و بازگرداندن خودرو به حالت اولیه ، عملیات پاکسازی خیابان را انجام دادند.

 

همچنین در سانحه رانندگی بولوار ولایت در ساعت 22:4 دقیقه شب گذشته ، دو کودک چهار و پنج ساله ، یک مرد 40 ساله و زن 37 ساله در اثر تصادف و برخورد کامیون بنز با پژو روا راهی بیمارستان شدند. امدادگران 125 از ایستگاه 13پس از رسیدن و ایمن سازی محل حادثه ، یکی از مصدومان که در خودرو گرفتار شده بود را بوسیله تجهیزات هیدرولیک خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

پس از اطلاع رسانی 125در مورد یک حادثه رانندگی بعد از جاده قلات در ساعت چهار دقیقه بامداد نیز ،آتش نشانان از ایستگاه هشت به سرعت راهی محل حادثه شدند. دراین حادثه خودرو پژو 206 پس از انحراف از مسیر اصلی به داخل دره سقوط کرده بود . تیم امدادی ایستگاه هشت و نیروی کمکی از ایستگاه چهار آتش نشانی شیراز پس از رسیدن و ایمن سازی محل حادثه ، عملیات فیکس کردن خودرو و همکاری در انتقال آن را انجام دادند.

 

در حادثه رانندگی دیگر در بولوار پاسداران که توسط آتش نشانان ایستگاه پنج و نیروی کمکی از ایستگاه 14 در ساعت 8:37 دقیقه صبح روز گذشته امدادرسانی شد، یکدستگاه کامیون با خودرو تیبا برخورد کردکه حاصل آن مصدومیت راننده کامیون بود.تیم های امدادی عملیات ایمن سازی و انتقال خودرو ها به حاشیه امن از خیابان را انجام دادند.

 

همچنین واژگونی خودرو پراید در کمربندی شهرک رضوان در ساعت 7:48 دقیقه و انحراف خودرو ال 90 و برخورد با حاشیه بولوار حسینی الهاشمی در ساعت 23:43 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد.آتش نشانان از ایستگاه های 14 و چهار ، عملیات ایمن سازی محل حادثه ، تامین جاده ، انتقال خودرو و پاکسازی روغن و بنزین آغشته در سطح خیابان را انجام دادند.

باز هم تصادفات سهمگین در شیراز 11مصدوم از جمله سه کودک خردسال بر جای گذاشت+تصاویر
باز هم تصادفات سهمگین در شیراز 11مصدوم از جمله سه کودک خردسال بر جای گذاشت+تصاویر



تاریخ انتشار : 2 آبان 1395, 20:29



» اخبار مرتبط:

  • از واژگونی وحشتناک پژو درپل معالی آباد تا تصادف مرگ بار با درخت در فرهنگ شهر شیراز !+تصاویر
  • پنج کشته و زخمی حاصل چهار سانحه رانندگی درشیراز +تصاویر
  • اتفاق عجیب در بلوار جمهوری شیراز /رها شدن سنگ از دامنه کوه منجر به وقوع 2 تصادف شد.
  • 11 کشته و زخمی حاصل تصادف زنجیره ای در بولوار امیرکبیر شیراز !+تصاویر
  • برخورد چهاردستگاه خودرو در شیراز !+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟