مشروح اخبار


» پیروزی تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران بر هیات جهرم در لیگ دسته 2 کشور



سرپرست تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران گفت: این تیم در دور رفت از مرحله اول رقابت‌های دسته 2 کشور هیات بسکتبال جهرم را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران، علی رضا حسینی پور افزود: تیم بسکتبال بزرگ‌سالان نفت و گاز گچساران در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور با نتیجه 67 بر 64 میزبان خود را شکست داد


پیروزی تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران بر هیات جهرم در لیگ دسته 2 کشور

سرپرست تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران گفت: این تیم در دور رفت از مرحله اول رقابت‌های دسته 2 کشور هیات بسکتبال جهرم را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران، علی رضا حسینی پور افزود: تیم بسکتبال بزرگ‌سالان نفت و گاز گچساران در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور با نتیجه 67 بر 64 میزبان خود را شکست داد.

وی اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته 2 بسکتبال باشگاه‌های کشور در 2 مرحله و به‌صورت متمرکز و رفت و برگشتی انجام می‌شود.

حسینی پور تصریح کرد: مرحله اول این بازی‌ها با حضور پنج تیم هیات بسکتبال جهرم، نفت و گاز گچساران، پدافند دزفول، ساریوس تهران و پارس بندر لنگه در یک گروه و به میزبانی تیم شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

سرپرست تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران ابراز کرد: تیم بسکتبال نفت و گاز این شهرستان شامل بازیکنان بومی است که ضمن استفاده از 2 بازیکن کمکی از شهرستان اهواز با انگیزه بالا و با هدف صعود به دور بعد گام به مسابقات گذاشته است و این تیم از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعدی برخوردار است.

وی افزود: دور برگشت مرحله اول 2 هفته دیگر و در شهرستان بندر لنگه و به میزبانی تیم پارس بندر لنگه انجام خواهد شد تا در پایان 2 تیم اول این گروه راهی مرحله دوم شوند.

در ادامه این دیدارها قرار است تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران روزهای پنجم، ششم و هفتم آبان با تیم‌های پدافند دزفول، ساریوس تهران و پارس بندر لنگه بازی کند.



تاریخ انتشار : 5 آبان 1395, 13:36



» اخبار مرتبط:

  • هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد قهرمان مسابقات چهارجانبه یاسوج شد
  • کلاس داوری درجه 3 بسکتبال در یاسوج برگزار گردید
  • نفت و گاز گچساران به مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر هندبال راه یافت
  • جای بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر بسکتبال نباید خالی باشد
  • درخواست از علی دایی برای تماشای دیدار نفت وگاز گچساران در پلی آف+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟