مشروح اخبار


» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد : جامعه امروزی، نیازمند آموزه های قرآنی است.



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جامعه ما بيش از هر زمان ديگر نيازمند به آموزه های قرآنی است زيرا هر زمان که دستورات قرآن به صورت عملی وارد زندگی ما و اجتماع شود، شاهد محو ناهنجاری ها و منکرات خواهيم بود .


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد : جامعه امروزی، نیازمند آموزه های قرآنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جامعه ما بيش از هر زمان ديگر نيازمند به آموزه های قرآنی است زيرا هر زمان که دستورات قرآن به صورت عملی وارد زندگی ما و اجتماع شود، شاهد محو ناهنجاری ها و منکرات خواهيم بود .

حجت الاسلام حمید برازش، در نشست مدیران تبلیغات استان و مدیران عامل موسسات قرآنی در گچساران ضمن قدردانی از تلاشگران عرصه قرآن، گفت: امید است کارهای بسیار بزرگ متناسب با شأن قرآن طراحی و اجرا شود تا جامعه و آحاد مردم متاثر از این فرهنگ قرآنی باشند.

 وی ادامه داد: باید دانش و تجربه کار در این زمینه منطبق با چشم انداز قرآنی در سطح استان تنظیم و نتیجه حاصل از آن به سایر شهرستان ها نیز منتقل شود.

 برازش، با بیان اینکه اجرای سند چشم انداز قرآنی حسب نقشه راه یک ضرورت است، افزود: در این زمینه مدیران دفاتر و مؤسسات قرآنی با شرح وظایف ذاتی خود و با نگاه به سند چشم انداز، با دقت و جهادی فعالیت قرآنی خود را انجام دهند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تاکید بر اینکه باید به سمت فهم و عمل از دریچه قرائت قرآن برویم، عنوان کرد: مهم ترین اصل در قرآن، هدایت و عمل است و تمام برنامه های قرآن اعم از حفظ، قرائت، تجوید، صوت و لحن به این دلیل است که انسان در فضای قرآن انس گرفته و آن را درک و عمل کند.

 وی در ادامه، با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت برای زندگی انسان است، اظهار داشت: «هدی للمتقین» قرآن کتابی است برای انتخاب بهترین زندگی که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می‌ یابد.

 برازش، یادآور شد: زندگی قرآنی بر اساس رعایت مقررات، عدالت، احسان، صفا و صمیمیت است و مردمی که این گونه زندگی کنند، دارای اطمینان خاطر و آسایش هستند.

 این مسئول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد، به چالش ها و ایراداتی که بر کار قرآنی وارد است اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی و پیشنهادات راهگشا می توان در زمینه رفع این چالش ها تلاش کرد.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی پتانسیل های مردمی در حوزه قرآنی را مورد تأکید قرارداد و افزود: کار و فعالیت های قرآنی باید در مسیر مردمی سوق داده شود و این فضا هم اکنون برای قرآن در سطح استان آماده است.

 برازش، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مردم تشنه مسائل فرهنگی و دینی هستند، گفت:این توفیقی است که شامل حال ما فعالان قرآنی و مذهبی شده و هر اندازه در این زمینه تلاش کنیم کم و تا نتیجه مطلوب فاصله داریم.



تاریخ انتشار : 5 آبان 1395, 16:01



» اخبار مرتبط:

  • تحصیل معرفت نسبت به آموزه‌های قرآنی زمینه ساز دستیابی به جامعه‌ای سالم است
  • نخستین نشست مديرکل تبليغات اسلامي با اعضای اتحادیه موسسات قرآنی بوشهر
  • مرحله دوم مسابقات قرآن دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد دردهدشت آغازشد
  • همایش بزرگ تجلیل از فعالان قرآنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • هفت نفر از برگزیدگان قرآنی در دهدشت تجلیل شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟