مشروح اخبار


» دستگيري سارقي كه با كلنگ گاو صندوق مي‌دزديد



رييس پليس آگاهي كرمانشاه از دستگيري سارقي خبر داد كه با استفاده از كلنگ گاو صندوق منازل را سرقت مي‌كرد. به گزارش  راک نیوز، سرهنگ حبيب‌الله جهانفر در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح خبر دستگيري سارق منزل گفت: چندي پيش پرونده‌اي از طريق كلانتري بخش ۱۲ بهمن به دادخواهي فردي به نام «حميدرضا» مبني بر سرقت وسايل وي براي رسيدگي به پليس آگاهي ارجاع داده شد.

وي با بيان اينكه اين فرد در شكواييه خود عنوان كرد كه سارق يا سارقان احتمالي با ورود به منزل وي اموال او شامل دو قبضه سلاح شكاري، ۶۰۰۰ و ۵۰۰ دلار، ۵ ميليون تومان وجه نقد و ۵۸۰ گرم طلا را به شيوه تخريب گاو صندوق به سرقت برده بودند.

جهانفر با بيان اينكه با ثبت اين شكايت دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار كاراگاهان پليس آگاهي كرمانشاه قرار گرفت گفت: تحقيقات در رابطه با اين مسئله ادامه داشت تا اين كه شاكي اعلام كرد كه تماس‌هاي مشكوكي با وي مي‌شود.

رييس پليس آگاهي كرمانشاه با بيان اينكه كارآگاهان دريافتند شخصي به نام «امين» ساكن شهرستان كوهدشت در اين سرقت دخالت داشته است گفت: با اخذ نيابت قضايي و اعزام ماموران پليس آگاهي به اين شهرستان، متهم دستگير و به پليس آگاهي كرمانشاه دلالت داده شد.

جهانفر با بيان اينكه متهم در تحقيقات اوليه منكر ارتكاب هرگونه سرقت بود، گفت: سرانجام امين با ارائه دلايل و مستندات پليسي لب به اعتراف گشود و علاوه بر سرقت منزل حميدرضا، به دو فقره سرقت منزل ديگر اعتراف كرد.

وي با بيان اينكه متهم در اعترافات خود به سرقت يك دستگاه LCD، لپ‌تاپ، شش ميليون تومان وجه نقد به شيوه تخريب گاوصندوق از منازل ديگر اعتراف كرد، گفت: اين فرد در ادامه تحقيقات همدستان خود را نيز به پليس معرفي كرد كه با پيگيري‌هاي پرونده محل‌هاي سرقت و مالباختگان شناسايي و اموال مسروقه از قبيل دو قبضه اسلحه شكاري، يك دستگاه LCD و يك لپ‌تاپ از متهم كشف و به مالباخته مسترد شد.

جهانفر در تشريح شيوه و شگرد سارق گفت: اين فرد با استفاده از اهرم و كلنگ به تخريب در ورودي و گاو صندوق مبادرت مي‌كرد.

به گفته وي ارزش تقريبي اموال مسروقه توسط «امين» يك ميليارد و ۵۰۰ هزار ريال برآورد شده است و تلاش كارآگاهان براي دستگيري همدستان سارق ادامه دارد.



تاریخ انتشار : 19 مرداد 1391, 14:19



» اخبار مرتبط:

  • سرقت منازل در حين بازديد از اقوام
  • سرقت مسلحانه براي 50 هزار تومان
  • زورگيران مسافركش درشيراز دستگيرشدند
  • سارقان ايستگاه هاي صدا و سيما در یاسوج،گچساران ،ممسنی و11شهر دستگير شدند
  • خواهركشي با شليك كلاشينكف
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟