مشروح اخبار


» سارقان ايستگاه هاي صدا و سيما در یاسوج،گچساران ،ممسنی و11شهر دستگير شدند



با تلاش شبانه روزي ماموران پليس آگاهي  سارقان ايستگاه هاي مخابرات و تلويزيون در اين استان دستگير و 41 فقره سرقت از آنان كشف شد. سرهنگ حيدري با بيان اينكه در اين خصوص سه نفر خريدار اموال مسروقه نيز دستگير شدند گفت: در بازرسي از محل كسب آنها تعداد...

با تلاش شبانه روزي ماموران پليس آگاهي فارس سارقان ايستگاه هاي مخابرات و تلويزيون در اين استان دستگير و 41 فقره سرقت از آنان كشف شد.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ رييس پليس آگاهي فارس با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از ايستگاه هاي مخابرات و تلويزيون در سطح شهرستان ممسني استان فارس و سرقت تجهيزات اين ايستگاه ها از قبيل گيرنده هاي ايستگاه هاي تلويزيون، مراتب در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ سيروس حيدري افزود: در هنگام تحقيقات از محل سرقت ها ماموران به فردي به نام "پ- س" كه در آن محدوده در حال تردد بود مظنون و در بازرسي از كيسه همراه وي يك عدد سيم چين، مقداري كابل برق و سه عدد سه راهي كشف كردند.

وي با بيان اينكه فرد دستگير شده جهت انجام تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي استان منتقل شد اظهار كرد: در بازجويي هاي صورت گرفته سرقت دودستگاه كولر گازي از ايستگاه تلويزيون شهرستان ممسني با همراهي شخص ديگري به نام"ع- س" با يك دستگاه خودرو پژو 405  از وي كشف شد.

رييس پليس آگاهي فارس گفت: بلافاصله با توجه به حساسيت موضوع مراتب دستگيري همدست فرد دستگير شده در دستور كار قرار گرفته و ماموران وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.

سرهنگ حيدري افزود: در تحقيقات انجام شده از اين فرد تعداد 11 فقره سرقت از ايستگاه هاي مخابرات و تلويزيون در شهرستان ممسني و همچنين30 فقره سرقت در شهرستان هاي كازرون، خانه زنيان شيراز، ياسوج، رستم،دشت ارژن، سپيدان، مرودشت، جاده جم وعسلويه،گچساران، فراشبند و بهبهان با همدستي افرادي به نام هاي "الف- م" و "ر- ك" كشف شد.

سرهنگ حيدري با بيان اينكه در اين خصوص سه نفر خريدار اموال مسروقه نيز دستگير شدند گفت: در بازرسي از محل كسب آنها تعداد 11 دستگاه كولر گازي اسپيلت ومعمولي،تعداد 48 باطري، 45 متر كابل برق، تعداد سه عدد ترانس برق، تعداد يك عدد پمپ تلمبه هاي آبي كشاورزي ودو عدد موتور كولر كشف شد.



تاریخ انتشار : 5 مهر 1392, 23:18



» اخبار مرتبط:

  • زورگيران مسافركش درشيراز دستگيرشدند
  • انهدام شبكه سارقان عابر بانك هاي كشور توسط پليس فارس
  • کشف تریاک در بطری نوشابه
  • سرقت خودرو در شيراز دستگيري در آباده/دستگیری 3نفردرشهرستان رستم
  • دستگيري سارقي كه با كلنگ گاو صندوق مي‌دزديد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟