مشروح اخبار


» مراسم بزرگداشت قیام ۱۹ آبان ۵۷ شهرستان گچساران برگزار شد



مراسم بزرگداشت شهدای قیام 19 آبان سال 57 گچساران با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد.


مراسم بزرگداشت قیام ۱۹ آبان ۵۷ شهرستان گچساران برگزار شد

 مراسم بزرگداشت شهدای قیام 19 آبان سال 57 گچساران با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه موقت گچساران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 19 آبان سال 57 این شهرستان اظهار داشت: رخداد قیام 19 آبان 57 گچساران به دلیل گستره و انسجام و تأثیر آن یک رخداد استثنایی در منطقه جنوب است.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده عنوان کرد: به مسئولان برنامه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشنهاد می‌دهیم که نام این رخداد به قیام 19 آبان 57 گچساران تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم در این قیام حضور داشتند، خاطرنشان کرد: در قیام مردم گچساران در 19 آبان 57، نجف بلادیان، مذکور پارسی، غریب پرویزی، محمد فراشبندی، حسین امینی و حسین کیامرثی به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت گچساران به اعتصاب کارکنان صنعت نفت گچساران در سال 57 اشاره کرد و افزود: این اعتصاب کمرشکن بود و یک تأثیر ملی داشت.

خواجه‌زاده با بیان اینکه پیشنهاد می‌دهم این مراسم بهتر است در سال آینده به عنوان کنگره استانی برگزار شود، عنوان کرد: پیشنهاد می‌دهم یک فیلم و مستندی درباره قیام 19 آبان سال 57 گچساران تولید شود.



تاریخ انتشار : 19 آبان 1395, 14:02



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری مراسم یادمان قیام 19آبان 57 گچساران
  • «سلام محرم»درگچساران باحضور مداح برجسته کشوری +آدرس محل برگزاری
  • رئیس جدید بیمه ایران درشهرستان گچساران منصوب شد
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • نخستین اجلاس استانی نماز در گچساران برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟