مشروح اخبار


» تاجگردون: تصویب برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی تا 10 روز آینده



رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، سند نهایی برنامه ششم توسعه کشور تا 10 روز آینده تصویب و به شورای نگهبان ارسال می شود.


تاجگردون: تصویب برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی تا 10 روز آینده

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، سند نهایی برنامه ششم توسعه کشور تا 10 روز آینده تصویب و به شورای نگهبان ارسال می شود.

به گزارش پورتال اطلاع رسانی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: بی توجه به بخش دریا مهمترین ایراد برنامه ششم توسعه است.  وی گفت: البته دولت بر این عقیده است که در پیوست ها ایرادهایی وارده بر برنامه ششم درباره بخش دریا پیش بینی شده است. نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سند پیوست دولت برنامه کاملی است و اگر تغییرات عمده‌ای در آن از سوی مجلس شورای اسلامی صورت نگیرد چشم انداز مطلوبی دارد.  تاجگردون در خصوص زمان تصویب برنامه ششم توسعه کشور گفت: انتظار می رود تا 15 آذر لایحه بودجه به مجلس تقدیم شود. وی ابراز کرد: با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود دارد امید است نمایندگان بتوانند با دقت بیشتری برنامه بودجه را بررسی کنند.  وی گفت:براساس مکاتباتی که با دولت انجام شده تا 15 آذر لایحه بودجه سال 96 کشور نیز به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود. 



تاریخ انتشار : 25 آبان 1395, 19:28



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون: بررسی برنامه ششم در مجلس دهم معقولانه و خردمندانه است
  • تاجگردون: دولت برای حمایت از بخش خصوصی قانون تهاتر را اجرا کند
  • اجرای طرح ویژه منطقه اقتصادی در گچساران گرهگشای معضل بیکاری است
  • تاجگردون خبرداد/دو فوریت طرح اصلاح قانون بودجه رد شد
  • اتفاقی که برای اولین بار رخ داد: کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق رد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟