مشروح اخبار


» عاقبت سمندی که با سرعت 200 كيلومتر میتازید



يك دستگاه خودروي سمند كه با سرعت 200 كيلومتر در ساعت در محور اردستان به يزد استان اصفهان در حركت بود توسط ماموران پليس راه متوقف شد.

به گزارش را ک نیوز وبه نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علي نيكبخت" رييس پليس راه استان اصفهان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام اين مطلب اظهار داشت: روز گذشته ماموران پليس راه استان اصفهان حين كنترل خودروهاي عبوري در محور اردستان به يزد يك دستگاه خودروي سواري سمند را كه با سرعت 200 كيلومتر در ساعت در حال حركت بود را متوقف كردند.

وي افزود: اين خودرو به دليل انجام عمل مخاطره آميز و حادثه ساز توقيف و راننده آن نيز برابر قانون جديد راهنمايي و رانندگي به يك ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه گواهينامه راننده مذكور نيز توقيف شده است گفت: رانندگاني كه مرتكب تخلفات حادثه ساز شوند گواهينامه آنها توقيف و پس از شركت در كلاس هاي آموزشي و اخذ تعهد از آنها باز گردانده مي شود.

گفتني است، اين راننده اولين بار نيست كه مرتكب تخلف مي شود و پيش از اين در تاريخ هفتم مرداد ماه سال جاري در حالي كه سوار بر يك دستگاه خودروي پژو 405 بوده به علت تخلف صورت گرفته متوقف و خودروي وي توقيف مي شود.

سرهنگ نيكبخت با توجه به جوان بودن راننده مذكور به تمامي جوانان هشدار داد و گفت: جاده محل مناسبي براي تخليه هيجانات دروني نيست و آنان مي توانند براي رانندگي با سرعت به محل هاي مشخص شده و پيست هاي مسابقات اتومبيلراني مراجعه كنند زيرا در جاده نه تنها جان خود را به خطر خواهند انداخت بلكه جان ده ها نفر ديگر را نيز با حادثه مواجه خواهند كرد كه جبران آن هرگز امكان پذير نخواهد بود.




تاریخ انتشار : 20 مرداد 1391, 18:54



» اخبار مرتبط:

  • توقيف بيش از 57 تن مرغ و گوشت بدون مجوز
  • رد رشوه 20 ميليوني ماموران پليس آگاهي گچساران
  • سريعترين خودروهاي مدل 2013 جهان /بالای 400km
  • سرقت خودرو در شيراز دستگيري در آباده/دستگیری 3نفردرشهرستان رستم
  • حادثه در جاده بهبهان /دونفرکشته یک نفرمجروح
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟