مشروح اخبار


» آتش سوزی در بیمارستان "اردیبهشت شیراز"/بیمارن را به حیاط بیمارستان انتقال دادند +جزئیات بیشتر



مقارن ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز به آتش نشانی شیراز گزارش آتش سوزی در بیمارستان اردیبهشت اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه خودرو از سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.


مقارن ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز به آتش نشانی شیراز گزارش آتش سوزی در بیمارستان اردیبهشت اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه خودرو از سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفت و گو با ایرنا: علت این حادثه که ساعت 10:26 صبح امروز به مرکز فوریت های آتش نشانی شیراز اعلام شد، در دست بررسی است

 

به نظر می رسد جوشکاری در بخش تاسیسات آسانسور بیمارستان و افتادن جرقه های آتش موجب آتش گرفتن پارچه های برزنتی موجود در محوطه شد و باعث گسترش آن به طبقه سوم بیمارستان شد.

 

به دنبال این اتفاق و با هدف جلوگیری از خفه شدن افراد، بیماران بستری در طبقه سوم بیمارستان اردیبهشت شیراز به محوطه حیاط این مرکز درمانی منتقل شدند و به طور همزمان عملیات اطفای حریق انجام شد.

 

پنج دستگاه خودروی اطفای آتش و یک دستگاه بالابر به این بیمارستان اعزام شد که در این میان، آتش با بهره گیری از 2 دستگاه خودروی اطفای حریق خاموش شد و به بالابر نیز نیازی نشد.

 

هم اینک بیمارانی که در طبقه سوم بیمارستان بستری بودند در حال انتقال از حیاط به دیگر بخش های بیمارستان هستند و طبقه سوم بیمارستان در حال مهیا شدن برای پذیرش دوباره بیماران است.

به گزارش راک نیوز ،مدیر عامل آتش نشانی شیراز درتشریح حادثه گفت:در راه پله طبقه سوم این بیمارستان داربست نصب شده بود که بر روی ان برزنت قرار داشت و کنار آن نیز در حال جوشکاری بودند که ناگهان برزنت آتش می گیرد و دود وارد طبقه می شود.

 

وی بیان کرد: در این راستا بلافاصله طبقه سوم تخلیه شد و عملیات مهار آتش نیز صورت گرفت.

گفتنی است بیمارستان اردیبهشت از بیمارستان های تخصصی شیراز میباشد که دربلوار چمران این شهر واقع شده است.



تاریخ انتشار : 14 آذر 1395, 12:56



» اخبار مرتبط:

  • از آتش سوزی در عینک فروشی تا حریق کارگاه قالی بافی درشیراز!
  • نجات یک کودک گچسارانی را از میان دود و آتش
  • جزئیات آتش‌سوزی در طبقه 20 برج دو قلوی قشم +عکس
  • آتش سوزی درکارخانه تولید نوشابه در شیراز 6000بطری نوشابه در آتش سوخت
  • دریاسوج ،خودروی پرایدگازسوز درآتش سوخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟