مشروح اخبار


» شهر باران نیامد، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیروز شد



به گزارش راک نیوز: در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم شهر باران تهران برای دیدار با نفت و گاز گچساران حاضر نشد.


شهر باران نیامد، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیروز شد

به گزارش راک نیوز: در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم شهر باران تهران برای دیدار با نفت و گاز گچساران حاضر نشد.

دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهر باران تهران که قرار بود از ساعت 14امروزدوشنبه 22 آذرماه در ورزشگاه شهدای نفت و به میزبانی تیم نفت گچساران انجام شود بدلیل عدم حضور تیم شهر باران تهران در شهرستان گچساران انجام این دیدار لغو و بر اساس قانون تیم نفت گچساران پیروز این بازی شد.

با وجود اینکه تیم داوری و نماینده فدراسیون و ناظر داوری برای قضاوت به گچساران سفر کرده بودند اما تیم شهرباران تهران به دلایل مسایل مالی و عدم توانایی سفر به گچساران و همچنین بدون اعلام قبلی از حضور در گچساران انصراف داد تا تیم نفت گچساران هر سه امتیاز این دیدار را بدست بیاورد.

تیم شهر باران تهران در این فصل از رقابتهای لیگ دسته دو شرایط مطلوبی در جدول ندارد و از بازیهای انجام داده تنها 5 امتیاز کسب کرده و یکی از مدعیان جدی سقوط به دسته پایین تر در این گروه به شمار می رود.

در شرایطی که تیم شهر باران با فشارهای زیاد توانست با وجود آغاز رقابتها به رقابتهای لیگ دو راه پیدا کند اما مشکلات عدیده مالی این تیم باعث شده است که قبل از پایان نیم فصل اول شرایط این تیم نابسامان تر از گذشته شود و در وضعیت نامشخصی بسر می برد

تیم شهر باران تهران چهارمین تیمی است که بعد از تیم شهرداری کاشان در مرحله دوم جام حذفی و شهباز نوژان البرز در هفته هشتم لیگ دسته دو و راه آهن تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بدلایل مختلف که اکثرا مسایل مالی است برای انجام بازیهای خود به شهرستان گچساران سفر نکرده اند.

بر این اساس تیم نفت و گاز گچساران بدون انجام این بازی سه امتیاز این دیدار خانگی را به اندوخته های خود اضافه کرد تا به عدم کسب پیروزی بعد از سه هفته پیاپی به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند.

این دیدار آخرین بازی تیم نفت گچساران در نیم فصل اول بود و تیم ها با پایان دیدارهای این هفته به تعطیلات نیم فصل اول می روند و تیم نفت گچساران دردیدار بعدی خود در لیگ دسته دو برای انجام بازی معوقه خود از هفته یازدهم در روز 13 دیماه 95 در کرمانشاه به مصاف تیم بعثت کرمانشاه خواهد رفت.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در دیدار بعدی خود در لیگ دسته 2 برای انجام بازی معوقه خود از هفته یازدهم در روز 13 دی سال جاری در کرمانشاه به مصاف تیم بعثت کرمانشاه خواهد رفت.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به همراه تیم های گیتی پسند اصفهان، نفت امیدیه، کیمیا فرایند تهران، برق جدید فارس، بعثت کرمانشاه، خلخال دشت خلخال، فولاد نوین اهواز، کارون اهواز، قشقایی شیراز، شهرداری اراک و نماینده یاسوج در گروه نخست رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.

رقابت های فصل ٩٦ -٩٥ فوتبال دسته دوم کشور با حضور ٣٦ تیم در سه گروه ١٢ تیمی برگزار می شود.

رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا اردیبهشت سال ٩٦ ادامه دارد.



تاریخ انتشار : 22 آذر 1395, 16:22



» اخبار مرتبط:

  • تیمی که در مقابل نفت و گاز گچساران حاضر نشد
  • تیم نفت و گاز گچساران در رده سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت
  • پیروزی قاطع تیم فوتبال گچساران برابر فولاد نوین اهواز
  • برد تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در دیدار تدارکاتی
  • شاهکار شاگردان یزدی در شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟