مشروح اخبار


» 246 کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد



فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمداز کشف و ضبط 246 کیلو و 900گرم تریاک در جاده مواصلاتی شهرستان گچساران به شیراز خبر داد.


246کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمداز کشف و ضبط 246 کیلو و 900گرم تریاک در جاده مواصلاتی شهرستان گچساران به شیراز خبر داد.

سرهنگ مهدی انصاری در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت: ماموران پلیس، این مقدار مواد مخدر را از یک خودرو وانت پیکان که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ مهدی انصاری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای این عملیات خودروی حامل مواد مخدر را توقیف و یک قاچاقچی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کرد.

وی بیان کرد: افزون بر سه هزار و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر سال جاری در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماموران با حضور مستمر در محورهای مواصلاتی عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کردند.

وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست برای کاهش پیامدهای اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در استان هر گونه فعالیت قاچاقچیان را به سامانه 110 گزارش دهند. 



تاریخ انتشار : 25 آذر 1395, 17:55



» اخبار مرتبط:

  • کشف 50 کیلوگرم حشیش در گچساران
  • افزایش ۴۰ درصدی کشف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزون بر 80 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد
  • دستگیری زن و شوهر قاچاقچی در جاده یاسوج به ..
  • کشف 60کیلوگرم تریاک توسط پلیس بوشهر درگچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟