مشروح اخبار


» رئیس دادگستری چاروسا: رفع اختلافات با سابقه 15 ساله چاروسا به همت دادگستری/ تقدیر از رئیس کل دادگستری استان



وی اشاره‌ای به پرونده‌های با سابقه بالا در دادگستری چاروسا کرد و افزود: یکی از پرونده‌های اختلافی موضوع زمین زراعی بود که در قسمت چهارراه قلعه‌رئیسی بود که بیش از 15 سال است که این پرونده در دست اقدام بود.


به گزارش راک نیوز از چاروسا(سید حسن آرمند)، سید سعید سعادت فر صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: ریشه و اساس پیشرفت ملت‌های جهان براساس وحدت استوار است و کشورهایی که از وحدت و انسجام کافی برخوردار نباشند همواره مورد طمع کشورهای استکباری قرار می‌گیرند.

رئیس دادگاه عمومی چاروسا به وحدت و همدلی در بین مردم برای حل اختلافات اشاره و بیان کرد: وحدت یکی از مقوله های مهم در یک منطقه برای پیشرفت است که با وحدت و همدلی مردم با همدیگر می توان پرونده های کمتری در دادگستری مشاهده کرد.

وی اشاره ای به پرونده های با سابقه بالا در دادگستری چاروسا نمود و افزود: یکی از پرونده های اختلافی موضوع زمین زراعی بود که در قسمت چهارراه قلعه رئیسی بود(فی مابین آقایان کریم پور و بهادران) که بیش از 15سال است که این پرونده در دست اقدام بود که با وساطت رئیس دادگاه عمومی چاروسا این مشکل با لطف خدا و استفاده از هدایت ها و دستور عمل ها رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد این مشکل برطرف شد و طرفین به همدیگر رضایت دادند.

سعادت فر به پرونده دعوا و اختلافات در روستای آبچندار چاروسا هم اشاره و یادآور شد: یکی دیگر از پروندهای که در چاروسا بسیار پیچیده و اختلافاتی را در منطقه به وجود آورده بود و بیش از 5سال از این اختلاف که با وساطت رئیس دادگاه و سیاست های کلان رئیس کل داد گستری استان منجر به حل فصل شد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا به پرونده به سرقت رفتن احشام مردم چاروسا و بخش های همجوار اشاره و یادآور شد: یکی از پرونده های که شاکی بسیار زیادی داشت و چندین مرتبه این موضوع در خطبه نماز جمعه قلعه رئیسی عنوان شده بود سرقت احشام حوزه قضایی بوده که با رهنمودهای رئیس کل محترم و زحمات بی شائبه امام جمعه محترم و ارشاد مردم به عواقب این بزوم شوم و بکار بردن ابزار قانونی متهمین دستگیر و مراحل قانونی در خصوص آنها اعمال گردید. 

وی به پرونده پر حاشیه کمربندی قلعه رئیسی هم اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پرونده های که در منطقه چاروسا و در شهر قلعه رئیسی بسیار پر حاشیه برای مردم سطح شهر و شهرداری داشت و دغدغه امام جمعه محترم و شبکه بهداشت چاروسا بود موضوع پرونده شهرداری قلعه رئیسی در جاده کمربندی بود که سالهاست که این مشکل سبب ترافیک و مشکلات مردم شهر بود.

سعادت فر اضافه کرد: در سال گذشته به دلیل اختلافات شدیدی که بین شهرداری قلعه رئیسی و صاحبان زمین کمربندی صورت گرفته بود پرونده بسیار پیچیده شده بود ولی خوشبختانه با کمک امام جمعه محترم و مسئولین و بخشدار چاروسا این مشکل نیز برطرف گردید و مالکین زمین مربوطه نیز با جلب رضایت آنها اجازه دادند کار کمربندی افتتاح گردد.

رئیبس حوزه قضائی چاوسا در پایان اشاره نمودند: که با حضور حاج آقا مزارعی به استان به عنوان مدیرکل دادگستری امنیت خواستی به استان حاکم و همدلی میان مردم و قضات نیز افزایش گردیده و اکثریت پرونده های مسن با سیاست های کلان معظم له  نیز رسیدگی و میان محقین احقاق حق گردید که اینجانب به عنوان نماینده رئیس کل محترم به صورت شبانه روزی در خدمت مسئولین محترم و شهروندان محترم چاروسا می باشم.

 



تاریخ انتشار : 26 آذر 1395, 15:26



» اخبار مرتبط:

  • تودیع ومعارفه رئیس دادگاه عمومی چاروسا
  • عدل هاشمی سخنران قبل از خطبه نماز جمعه قلعه رئیسی است/
  • در تمام تصادفات جاده قلعه رئیسی تا قلعه گل 60 درصد راه و شهرسازی نقش دارد/ نداشتن خودرو مهمترین نیاز نیروی انتظامی قلعه رئیسی
  • با حضور مسؤولان استانی مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی چاروسا برگزار شد+تصاویر
  • علت ضبط نکردن خطبه های نماز جمعه "قلعه رئیسی" !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟