مشروح اخبار


» واژگونی ناگهانی خودروی حامل سیلندر گاز 11 کیلویی وخسارت به 3 خودروی دیگر



به گفته حمزه جوکار فرماند عملیات: یک دستگاه خودروی نیسان حامل سیلندر گاز 11 کیلویی در حال حرکت در جاده شیراز اصفهان بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شد.

 

وی اضافه کرد: براثر این حادثه خودرو با گاردریل وسط خیابان برخورد و باعث شکسته شدن 20


واژگونی ناگهانی خودروی شامل سیلندر گاز 11 کیلویی به 3ه خودروی دیگر خسارت وارد کرد.*

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز ، پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به سرعت آتش نشانان ایستگاه پانزده را ساعت 11:48 دقیقه پنج شنبه دوم دی ماه به جاده شیراز اصفهان،اعزام کرد.

 

به گفته حمزه جوکار فرماند عملیات: یک دستگاه خودروی نیسان حامل سیلندر گاز 11 کیلویی در حال حرکت در جاده شیراز اصفهان بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شد.

 

وی اضافه کرد: براثر این حادثه خودرو با گاردریل وسط خیابان برخورد و باعث شکسته شدن 20 متر از گاردریل و برخورد سه خودرو، به یکدیگر شد و بعد از واژگونی، در همان حالت متوقف ماند.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه سیلندرهای گاز حادثه ساز نشدند، افزود: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل ، به سرعت با قرار دادن علائم هشدار دهنده ، محل حادثه را ایمن سازی کردند و خودروی واژگون شده را به حالت اولیه خود باز گردانده و از جاده خارج کردند. جوکار با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید، ادامه داد: آتش نشانان جاده را پاک سازی و ایمن کردند و پس از تحویل محل حادثه به کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت، مأموریت خود را به پایان رساندند.



تاریخ انتشار : 4 دی 1395, 19:59



» اخبار مرتبط:

  • واژگونی خودرو به علت سرریزکردن آب در خیابانی درشیراز !
  • تصادف مرگبار خودروهای میلیاردی درتهران!
  • اتفاق عجیب در بلوار جمهوری شیراز /رها شدن سنگ از دامنه کوه منجر به وقوع 2 تصادف شد.
  • درپی بارندگی هشت کشته و زخمی حاصل تصادف زنجیره ای در شیراز/هفت زائرحسینی درمیان مصدومان
  • باز هم تصادفات سهمگین در شیراز 11مصدوم از جمله سه کودک خردسال بر جای گذاشت+تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟