مشروح اخبار


» ازعکس یادگاری عدل هاشمی با وزیر تا قول مساعد وزارت نفت به بهمئی



نماینده چهار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این نشست وزیر نفت، نگاه تعامل و مساعدآمیزی در برطرف شدن مشکلات منطقه داشت، اذعان کرد: یکی از موارد، مورد بحث جاده ارتباطی و خارج شدن شهرستان بهمئی از بن‌بست بود.


به گزارش راک نیوز از دهدشت ؛عدل هاشمی‌پور درتشریح جزئیات نشست خود با زنگنه وزیر نفت دولت تدبیر گفت: در دیداری که به منظور رفع مشکلات منطقه کهگیلویه و شهرهای آن داشته‌ام در خصوص کمک وزارت نفت به حل مشکلات این حوزه بحث و تبادل نظر کردیم.

 

نماینده حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  درادامه افزود: در طی این مدت با جلساتی که با ایشان داشته‌ام سطح تعامل میان وزارت نفت و منطقه کهگیلویه رو به رشد است.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با توجه به چاه‌های متعدد نفتی در حوزه شهرستان بهمئی در این دیدار خواستار و پیگیر اختصاص حق آلایندگی، عوارض، نوسازی چاه‌ها و تاسیسات نفتی حوزه بهمئی شده‌ایم.

 

هاشمی‌پور گفت: موضوع حق آلایندگی حق مردم منطقه است که وزیر نفت نیز قول مساعد داد که در این زمینه همکاری لازم را انجام خواهد داد تا هر چه سریعتر این موضوع مهم اجرا شود.

 

عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: توسعه خدمات رفاهی و شهری در کنار چاه‌ها و تاسیسات نفت یکی از اولویت‌های صنعت نفت است که در این جلسه کمک به شهرداری این شهرستان که در حوزه تاسیات نفتی است با وزیر مطرح شد.

 

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این نشست وزیر نفت، نگاه تعامل و مساعدآمیزی در برطرف شدن مشکلات منطقه داشت، اذعان کرد: یکی از موارد، مورد بحث جاده ارتباطی و خارج شدن شهرستان بهمئی از بن‌بست بود.

 

هاشمی‌پور درادامه گفت: در دیدار با آقای زنگنه پیرامون اجرایی شدن جاده جایزان به بهمئی صحبت کردم که ایشان نیز تاکید داشت این پروژه هر چه سریعتر در دستور کار و ردیف پروژه‌های مناطق نفت‌خیز جنوب قرار بگیرد.

 

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این جاده فاصله ارتباطی خوزستان را به حداقل خواهد رساند، گفت: با ایجاد این جاده مسیر 57 کیلومتری جاده دسترسی به چاه‌ها از طریق جاده جایزان به بهمئی درکهگیلویه وبویراحمد به 27 کیلومتر خواهد رسید.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ خاطرنشان کرد: در این نشست که آقای حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، وزیر نفت با استقبال خوبی که داشت برای رفع مشکلات منطقه قول همکاری و مساعدت‌های لازم را داد که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد اقدامات وزارت نفت برای رفع محرومیت‌ها در سطح منطقه باشیم.



تاریخ انتشار : 15 دی 1395, 08:11



» اخبار مرتبط:

  • عدل هاشمی از اولویت اول خود صرف نظر کند
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از پروژه راه ارتباطی لنده ـ تراب به دهدشت بازدید کرد+نشست بامردم لنده
  • عدل هاشمی خواستار توجه وزارت صنعت،معدن و تجارت به بخش صنعت کهگیلویه شد
  • یک مقام مسئول خبر داد:استاندارموافق محلق شدن بهمئی به استان خوزستان است
  • بازدید نماینده کهگیلویه از پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟