مشروح اخبار


» عدل هاشمی از اولویت اول خود صرف نظر کند



نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های شهرستان های مختلف، پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی یکی از اولویت های اصلی خواهد بود.


منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراسفندماه 94 گفت: با توجه به ظرفیت های شهرستان های مختلف، پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی یکی از اولویت های اصلی خواهد بود.

به گزارش راک نیوز ،نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کمیسیون انرژی را برای فعالیت خود در مجلس دهم به عنوان اولویت نخست انتخاب خواهم کرد،گفت:رسیدن به توسعه با همدلی دست یافتنی است .

"عدل هاشمی پور" افزود: با توجه به سابقه فعالیت 17ساله در این زمینه و ظرفیت حوزه انتخابیه در منابع نفت و گاز حضور در کمیسون انرژی دور از انتظار نخواهد بود.

 

وی اولویت دوم را نیز کمیسیون عمران دانست و اظهارکرد: حضور در این کمیسیون با توجه به سابقه کارهای عمرانی راهکاری مناسب برای توسعه حوزه انتخابیه خواهد بود.

 

هاشمی پور نمایندگان را خادمان مردم دانست و تصریح کرد: نمایندگان مجلس با قانونگذاری های درست و نظارت بر فعالیت های دولت می توانند نقش سازنده ای در توسعه و جوابگویی به مشکلات جوانان داشته باشند.

 

وی اجرای کارهای عمومی را از دیگر اولویت ها ذکر کرد و افزود: گروه های سیاسی باید با همکاری و همدلی نسبت به توسعه و برون رفت از محرومیت استان همکاری لازم را داشته باشند.

 

هاشمی پور توسعه و پیشرفت را وابسته به همکاری همه مسئولان و گروهای سیاسی دانست و گفت: با همدلی و همزبانی مردم و مسئولان، توسعه دست یافتنی است.

به گزارش راک نیوز ، کمسیون عمران برای انجام وظایف محوله در محدوده راه و ترابری، مسکن، عمران شهری و عمران روستایی تشکیل می‌گردد وکمسیون انرژی برای انجام وظایف محوله در محدوده نفت، گاز، برق، سدها و نیروگاه‌های آبی و برقی، انرژی اتمی و انرژی‌های نو تشکیل می‌شود.

بنابراین با توجه به محرومیت ها و از طرفی پتانسیل های موجود درمنطقه بنظرمیرسد از چهار شهرستان حوزه انتخابیه جناب آقای هاشمی پور تنها شهرستان بهمئی دارای نفت وگاز بوده و از سوی دیگر همه چهارشهرستان این حوزه انتخابیه در زمینه  راه ارتباطی با مشکل جدی دست وپنجه نرم میکنند .

از راکدماندن اصلی ترین پروژه ارتباطی حوزه انتخابیه (دهدشت-پاتاوه) تا جاده پرخطر لنده ،سوق-دهدشت و جاده های ارتباطی چرام به دهدشت و گچساران تا مسیرپرخطر ارتباطی بخش های قلعه رئیسی و دیشموک به دهدشت و... همه میطلبد که نماینده محترم در انتخاب کمسیون مورد نظرخود تجدید نظرکرده و اولویت خود را از انرژی به عمران تغییر دهد.

انتظار میرود این پیشنهاد راک نیوز که از سر دلسوزی و در راستای وظیفه رسانه ای میباشد از آن به تقابل با نماینده محترم برداشت نگردد.

 

 



تاریخ انتشار : 16 خرداد 1395, 13:23



» اخبار مرتبط:

  • بزرگواری خواستار شهرستان شدن دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان شد.
  • بزرگواری درواکنش به حاشیه‌سازی اخیر:در سال همدلی و همزبانی ناگزیر به ادامه چنین روندی هستیم
  • کریمی:توجه به زیرساخت‌ها یکی از بنیادهای اصلی توسعه کهگیلویه است.
  • عدل هاشمی‌پور نماینده منتخب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شد+تفکیک آراء
  • اولین کاندید حوزه انتخابیه دقایقی پیش درفرمانداری کهگیلویه ثبت نام نمود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟