مشروح اخبار


» تغییرات در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد



درحالیکه محمود با قری در مقام مدیرکل و علی پاک بعنوان رابط رسانه ای این اداره کل با خبرنگاران اگرچه توانسته همیشه این اداره کل درمیان اخبار استان جایگاه ای داشته باشد اما تعطیلی قدیمی ترین هتل مرکز کهگیلویه وبویراحمد قطعی ترین سندی از ضعف عملکردی این اداره کل در جذب گردشگری در استانی میباشد که به لحاظ برخورداری از آب هوایی معروف به چهار فصل و نزدیکی به دومین فرودگاه بین المللی ایران میتوانست عدد گردشگر پذیری آن قابل ذکر باشد.


اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دستخوش تغییرات جدی خواهد شد.

 

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ مدیرکل میراث فرهنگی استان طی حکمی معاون صنایع دستی این اداره‌کل را تغییر داد.

 

محمود باقری طی حکمی پریسا راد را به عنوان معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان منصوب کرد و از زحمات روح الله وحدتی تقدیر شد.

 

همچنین شنیده می شود که جهانبخش احمدی معاون پشتیبانی و توسعه منابع‌انسانی این اداره کل بزودی تغییر خواهد کرد که باقری در گفتگویی کوتاه با خبرنگار «بویر نیوز» این موضوع را تلویحا تائید کرد اما هنوز جایگزین قطعی احمدی مشخص نیست.

 

گفته می شود احمدی قرار است در سمت دیگری قرار بگیرد.

 

همچنین با توجه به اینکه خانم پریسا راد هم اکنون رئیس اداره روابط عمومی میراث فرهنگی است و با رفتن وی به معاونت صنایع دستی، این سمت خالی خواهد شد و حوزه روابط عمومی این اداره کل نیز دچار تغییراتی خواهد شد.

 

بر همین اساس با توجه به اینکه علی اکبر پاک از معدود افراد مسلط به حوزه روابط عمومی و رسانه در این اداره کل است، به احتمال فراوان وی سرپرست اداره روابط عمومی را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش راک نیوز ؛ درحالیکه محمود با قری در مقام مدیرکل و علی پاک بعنوان رابط رسانه ای این اداره کل با خبرنگاران اگرچه توانسته همیشه این اداره کل درمیان اخبار استان جایگاه ای داشته باشد اما تعطیلی قدیمی ترین هتل مرکز کهگیلویه وبویراحمد قطعی ترین سندی از ضعف عملکردی این اداره کل در جذب گردشگری در استانی میباشد که به لحاظ برخورداری از آب هوایی معروف به چهار فصل و نزدیکی به دومین فرودگاه بین المللی ایران میتوانست عدد گردشگر پذیری آن قابل ذکر باشد.

بهرحال این تغییرات در ماه های آخر عمر دولت تدبیر و امید بنظرمیرسد نمی تواند بسیار کارایی داشته باشد اما هرگونه تغییرات از اختیارات مدیریتی میباشد که انتظار میرود درجهت کمک به اهداف سازمان صورت پذیرفته بادشد.



تاریخ انتشار : 6 بهمن 1395, 10:11



» اخبار مرتبط:

  • معاون جدید اداره کل میراث فرهنگی استان منصوب شد
  • رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گچساران منصوب شد
  • 3 نمایندگی میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد به اداره تبدیل شدند
  • "سوگلی " رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت شد.
  • سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟