مشروح اخبار


» تاجگردون: افزایش حقوق اقشار کم‌درآمد از اولویت‌های بودجه سال 96 است



رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 گفت: افزایش حقوق اقشار کم‌درآمد از جمله بازنشستگان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از اولویت‌های بودجه سال آینده است.


تاجگردون: افزایش حقوق اقشار کم‌درآمد از اولویت‌های بودجه سال 96 است

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 گفت: افزایش حقوق اقشار کم‌درآمد از جمله بازنشستگان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از اولویت‌های بودجه سال آینده است.

غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: حقوق افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به 2 برابر میزان کنونی برای افزایش کیفیت زندگی آنان ضروری است که برای تحقق آن در بودجه سال آینده تلاش می‌شود.

یک میلیون و 620 هزار خانواده در حال حاضر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و 450 هزار خانوار نیز مستمری خود را از بهزیستی دریافت می‌کنند. 

هم اکنون 6 درصد جمعیت کشور تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

زنان سرپرست خانوار، کودکان یتیم و خانواده‌هایی که سرپرست آنها از کارافتاده است از مهمترین جامعه هدف کمیته امداد کشور است

نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همسان سازی حقوق بازنشستگان را از دیگر برنامه‌های حمایتی بودجه سال آینده دانست.

تاجگردون بیان کرد: هم اینک یک میلیون و 500 هزار بازنشسته در کشور کمتر از 20 میلیون ریال حقوق دریافت می‌کنند که این آمار به جز بازنشستگان تأمین اجتماعی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت کاهش فقر و اختلاف طبقاتی به عنوان نیازهای هر جامعه برای عدالت و آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد:حمایت از اقشار کم درآمد در نظام مردم سالاری دینی از مطالبات مردم بوده که مورد توجه مجلس و دولت قرار گرفته است.



تاریخ انتشار : 6 بهمن 1395, 13:39



» اخبار مرتبط:

  • یکهزار و 536 زن سرپرست خانوار زیر چتر حمایت کمیته امداد گچساران
  • 15 هزار زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد است
  • خبر خوش درباره افزایش حقوق کارمندان دولت
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • 74 میلیون و 360 هزار ریال فطریه در گچساران جمع آوری شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟