مشروح اخبار


» ادامه قصه تلخ خودکشی ها در کهگیلویه وبویراحمد با خودکشی یک دختر جوان در دهدشت!



دقایقی پیش فضای رسانه ای درکهگیلویه وبویراحمد میزبان یک خبر تاسف بار اماتاحدودی تکراری ،خودکشی بود که اینار موضوع آن  یک دختر نگون بخت جوان در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بود.

  آنگونه که شاهدان به خبرنگار ما گفتند دقایقی


 به گزارش خبرنگار راک نیوز از دهدشت ،دقایقی پیش فضای رسانه ای درکهگیلویه وبویراحمد میزبان یک خبر تاسف بار اماتاحدودی تکراری ،خودکشی بود که اینار موضوع آن  یک دختر نگون بخت جوان در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بود.

  آنگونه که شاهدان به خبرنگار ما گفتند دقایقی پیش دختر جوانی با بریدن رگ دست خود و مصرف مقدار نامعلومی دارو به زندگی خود پایان داد.

براساس این گزارش دختر جوان 31 ساله  را به اورژانس درمانی شهر دهدشت انتقال داده که متاسفانه اقدامات درمانی افاده ننموده و این دختر جوان مجرد پرونده عمر وی با یک تصمیم غیر شرعی بسته شد.

گفتنی است از علت دلیل این اقدام  وی اطلاعات دقیقی درست نیست.

به گزارش راک نیوز ؛استان کهگیلویه وبویراحمد به نسبت جمعیت رتبه سوم کشور را در تعداد خودکشی دارد. این جایگاه برای استانی که در کمتر شاخصی از توسعه رتبه بهتر از بیست و پنجم را دارد نگران‌کننده است. اما خودکشی جز آن دسته از آسیب‌های اجتماعی است که به سختی می‌توان درباره آن موضع گرفت. از یک سو سخن گفتن درباره آن باعث لوث و عادی شدن موضوع درجامعه شده و از سوی دیگر سکوت درباره این پدیده باعث می‌شود افکارعمومی با رصد اخبار آن از منابع رسمی و غیر رسمی دچار نا امیدی شود.



تاریخ انتشار : 8 بهمن 1395, 23:29



» اخبار مرتبط:

  • وجه مشترک خودکشی شبانه جوان 23ساله گچسارانی در قبرستان ! وخودکشی دختر 17 ساله یاسوجی! +جزئیات
  • مرگ مشکوک جوان 24 ساله لنده ای /مسمومیت غذایی یا خودکشی با قرص
  • تلخ ترین خبر هفته ؛خودکشی مادر جلوی چشم فرزندان در گچساران!
  • دوحادثه در دهدشت!/ازخودکشی دختر 18 ساله تا مرگ خاموش دانشجوی مهندسی
  • از اسیدپاشی شبانه تا خودکشی دختر جوان در دهدشت+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟