مشروح اخبار


» ازخارج کردن جسد فرد ناشناخته از داخل رودخانه تا پیداشدن جسد متلاشی شده زن جوان درشهرک گلستان شیراز!



مصطفی حسینی سلیم کمک فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین خصوص ابراز داشت: با اعلام درخواست كمك از طرف نیروی انتظامی مبنی بر مشاهده جسد مردی در رودخانه، آتش نشانان بلافاصله در محل حاضر شده وعملیات خود را آغاز کردند.

 

وی با اشاره به نامشخص بودن علت مرگ این مرد، اضافه کرد:


جنازه مرد ناشناس حدودا 54 ساله ای روز پنج شنبه هفتم بهمن ماه،توسط آتش نشانان از داخل رودخانه خشک خارج شد.*

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز ، در پی اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4 این سازمان را در ساعت 13:45دقیقه روز پنج شنبه به سوی محل حادثه در خیابان حکمت ، اعزام کرد.

 

مصطفی حسینی سلیم کمک فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین خصوص ابراز داشت: با اعلام درخواست كمك از طرف نیروی انتظامی مبنی بر مشاهده جسد مردی در رودخانه، آتش نشانان بلافاصله در محل حاضر شده وعملیات خود را آغاز کردند.

 

وی با اشاره به نامشخص بودن علت مرگ این مرد، اضافه کرد: تیم کشف جسد آتش نشانی پیکر این شخص حدوداً 54 ساله را از داخل آب های رودخانه بیرون کشانده و بعد از کاور کردن آن ، با استفاده از تجهیزات وبرانکارد ویژه، جسد را به بیرون از رودخانه منتقل کردند.

 

حسینی درادامه تصریح کرد: پس از حدود 700 متر پیاده روی با معاینه عوامل اورژانس و تائید مرگ این مرد توسط آنان، جنازه وی جهت بررسی علت مرگ و شناسائی هویت اش تحویل نیروی انتظامی شد.

 

همچنین جسد زنی حدودا 29 ساله در روز گذشته هشتم بهمن ماه ،که متعفن و متلاشی شده بود در طبقه سوم یک مجمع مسکونی در شهرک گلستان توسط آتش نشانان کشف شد.

 

در پی تماس ساکنین مجتمع و درخواست کمک از 125،ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ ساعت 14:17 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 8 را برای سرکشی و بررسی داخل این منزل مسکونی به محل حادثه در شهرک گلستان اعزام كرد.

 

بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، تیم عملیاتی پس از وارد شدن به منزل مسکونی، در حضور عوامل انتظامی و نیروی اورژانس ، پس از جستجو در داخل منزل جسد متعفن زن 29 ساله ای را کشف و آن را کاور کرده و به عوامل مربوطه تحویل دادند.

 

عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه، ضمن تائید فوت این شخص اعلام کرد که از مرگ وی چند روز می گذرد.



تاریخ انتشار : 9 بهمن 1395, 23:36



» اخبار مرتبط:

  • پیداشدن جنازه زن از داخل زمین بایر حوالی خیابان لطفعلی خان زند درشیراز !
  • ازکشف جسد مرد 40 ساله در منزل مسکونی تاآتش خفته در انبار چوب بیدار شد
  • بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن پیک نیک، آتش سوزی را در پی داشت
  • آتش سوزی در پروژه مسکونی شهرک گلستان
  • ازکشف جسد کاملا متلاشی شده مرد 54ساله تا پای گیر کرده دختر جوان درپل و قطع انگشتان کارگرنگون بخت در شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود