مشروح اخبار


» از گیر کردن سر کودک خرد سال در نرده های فلزی تا نجات مرد جوان از داخل خودرو



ابراهیم حاصلی فرمانده آتش نشانان اعزامی با اشاره به اینکه این کودک به شدت ترسیده بود و بی تابی می کرد، در مورد چگونگی نجات وی ابراز داشت: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات(هولماترو) و فاصله انداختن بین میله های نرده فلزی، سر این پسر بچه بازیگوش


گیر کردن سر کودک خرد سال در نرده های فلزی|

*کودکی3ساله که سرش بر اثر بازیگوشی دربین نرده فلزی را پله منزل مسکونی گیر کرده بود با تلاش آتش نشانان آزاد شد.*

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ با تماس مادر این کودک با سامانه 125 و درخواست کمک برای امدادرسانی دراین حادثه، بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز ساعت 11:15 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 2 را به خیابان فخرآباد، اعزام کرد.

 

بنا به اظهار والدین، کودک خردسال آنان در جلوی درب ورودی واحد مسکونی سرگرم بازی بود که ناگهان به علت بازیگوشی سرش لای نرده های محافظ را ه پله گیر کرد و تلاش شان نیز برای خارج کردن سر کودک بی نتیجه بود.

 

ابراهیم حاصلی فرمانده آتش نشانان اعزامی با اشاره به اینکه این کودک به شدت ترسیده بود و بی تابی می کرد، در مورد چگونگی نجات وی ابراز داشت: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات(هولماترو) و فاصله انداختن بین میله های نرده فلزی، سر این پسر بچه بازیگوش را رها کردند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه این کودک دراین حادثه آسیب ندید.

 

*با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، مرد جوانی که درون خودروی شخصی اش از هوش رفته بود توسط آتش نشانان به مرکز درمانی منتقل شد.*

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، نجاتگران ایستگاه 2 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 20:31  دقیقه شب گذشته به، خیابان ستارخان رهسپارشدند.

ابراهیم حاصلی فرمانده نجاتگران اعزامی در این باره گفت: در محل اعلام شده مرد جوانی که حدودا 29 ساله بود، درون خودروی سواری سمند در وسط خیابان  مشاهده می شد که به حالت بیهوش افتاده و ظاهر وی نشان از وخامت اوضاع جسمی اش را داشت و هیچ گونه پاسخی نسبت به عکس العمل اطراف از خود نشان نمی داد.

وی افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله با توجه به قفل بودن درب خودرو و بالا بودن شیشه ها، بوسیله لوازم مخصوص، شیشه مثلثی خودرو را شکسته و در خودرو را باز کردند.

بعد از بیرون آوردن فرد مصدوم  و کنترل علائم حیاتی وی ، با توجه به بیهوشی کامل فرد،  شروع به انجام احیای قلبی نمودند و با بالا آمدن هوشیاری وی ، این مرد را تحویل عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی دادند و پس از تحویل خودرو به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

 



تاریخ انتشار : 19 بهمن 1395, 18:49



» اخبار مرتبط:

  • بازیگوشی و شیطنت پسر بچه 6 ساله سبب گیر كردن دست او در میان میز کلاس شد
  • ازخارج کردن جسد فرد ناشناخته از داخل رودخانه تا پیداشدن جسد متلاشی شده زن جوان درشهرک گلستان شیراز!
  • پیداشدن جنازه زن از داخل زمین بایر حوالی خیابان لطفعلی خان زند درشیراز !
  • ازکشف جسد کاملا متلاشی شده مرد 54ساله تا پای گیر کرده دختر جوان درپل و قطع انگشتان کارگرنگون بخت در شیراز
  • بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن پیک نیک، آتش سوزی را در پی داشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟