مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواستارشد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجلی ایمان و انسجام ملی دانست و از مردم برای حضور در این مانور عظیم دعوت کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجلی ایمان و انسجام ملی دانست و از مردم برای حضور در این مانور عظیم دعوت کرد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن تجلی ایمان، وحدت، انسجام و همبستگی ملتی است که با تمام اقتدار و توان در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی های استکبار ایستادند و ازهیچ کوششی برای دفاع از کیان ایران اسلامی دریغ نکردند.

یقینا مردم غیور و شجاع ایران اسلامی با حضور در این حماسه ملی بار دیگر وفاداری و ایمان راسخ خود را به آرمان ها و ارزش های امام راحل، انقلاب و رهبری نشان خواهند داد.

فریاد آزادی خواهی و حق طلبی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ محکمی به رجز خوانی های این روزهای دولتمردان آمریکا و پشتوانه محکمی برای تداوم و اقتدار روز افزون ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی است.

مردم وفادار و قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد همچون گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی عظیم 22 بهمن دوشادوش ملت قدردان ایران، پیوند معنوی و ناگسستنی خود را با آرمان های بزرگ این نظام نشان خواهند داد و اینجانب از همه اقشار برای حضور در این همایش اقتدار ملی دعوت می کنم.

سید موسی خادمی استاندار

 



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1395, 00:00



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر فرمانده سپاه ناحیه گچساران از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن+متن کامل
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد، حماسه سیاسی دیگری در 22 بهمن خلق می کنند
  • دعوت از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن
  • حضور حماسی مردم در راهپیمایی۲۲بهمن نشانه شکست تحریم‌های غرب بود
  • بیانیه‌ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن‌
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟