مشروح اخبار


» رئیس هیات بوکس کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد



مجمع انتخابات هئیت بوکس استان با حضور 17 عضو حاضر در جلسه برگزار شد که پس از جمع‌آوری و شمارش از 17 رای ماخوذه حمیدرضا قبایی‌زاده، تنها کاندیدای این مجمع به عنوان رئیس هیات بوکس استان به مدت چهار سال انتخاب شد.


به گزاش راك نيوز از ياسوج ؛مجمع انتخابات هئیت بوکس استان با حضور 17 عضو حاضر در جلسه برگزار شد که پس از جمع‌آوری و شمارش از 17 رای ماخوذه حمیدرضا قبایی‌زاده، تنها کاندیدای این مجمع به عنوان رئیس هیات بوکس استان به مدت چهار سال انتخاب شد.
حمید رضا قبایی‌زاده در این آیین با ارائه گزارشی از عمکرد چهارساله گذشته گفت: همه تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت ورزش بوکس در چهار سال گذشته به کار گرفتیم.
رئیس هیات بوکس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی دوره گذشته مدال‌های مختلفی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کسب کردیم، افزود: کسب مقام دوم مسابقات منطقه یک کشوری از دیگر افتخارات این هیات است.
وی، هیات بوکس را بی‌حاشیه‌ترین هیات ورزشی استان در طول چهار سال گذشته عنوان کرد و گفت: همه شهرستان‌های استان دارای رینگ بوکس بوده و شش شهرستان فعال در این رشته داریم.
قبایی زاده با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری بوکس در چهار سال گذشته، از برگزاری دوره‌های ارتقای داوری و مربیگری در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.
وی ضمن تقدیر از توجه مدیرکل ورزش و جوانان به ورزش بوکس و ورزشکاران بااخلاق این رشته، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل این اعضا بتوانیم مقام‌های بهتری را کسب کرده و ورزش استان را توسعه دهیم

 گفتنی است حمیدرضا قبایی‌زاده پیش از این ریاست هیات بوکس کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.



تاریخ انتشار : 28 اسفند 1395, 12:14



» اخبار مرتبط:

  • قبایی‌زاده رئیس هیئت بوکس کهگیلویه و بویراحمد شد/کاندید بدون رقیب
  • دهدشت میزبان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد
  • بوکسور کهگیلویه و بویراحمدی مدال نقره مسابقات بین المللی بوکس را کسب کرد
  • دو بوکسور کهگیلویه وبویراحمد به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدند
  • نوجوان دهدشتی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟