مشروح اخبار


» با صدور پیامی صورت گرفت: قدردانی مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران از بدرقه پدر توسط مردم و مسئولان



به گزارش روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت وگاز گچساران ، هوشنگ صيدالي از مردم و مسئولان به خاطر حضور در مراسم تشییع و خاكسپاري ابوی خود ، تقدیر و تشکر کردند.


با صدور پیامی صورت گرفت: قدردانی مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران از بدرقه پدر توسط مردم و مسئولان

به گزارش روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت وگاز گچساران ، هوشنگ صيدالي از مردم و مسئولان به خاطر حضور در مراسم تشییع و خاكسپاري ابوی خود ، تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام تقدیر، که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، آمده است: هرآنچه خداوند بزرگ مقدر مي فرمايد ، هيچ بنده اي را توان تغيير آن نيست و هرآنچه كه حكمت متعالي‌اش تعلق مي گيرد ، هيچ كس را جرأت تعبير و تعديل نمي باشد ، لذا هر آنچه مي دهد شاكريم . بايد گفت وسعت اندوه مان در غم از دست دادن پدر عزيزمان فراتر از تحمل بود اما ابراز همدردي و بذل محبت شما خوبان و سروران عزيز چه با حضورتان و چه با ارسال پيام هايتان ما را دراين امتحان الهي و غم بزرگ ياري داد و به خانوادهِ‌مان توان به دوش كشيدن رفتن آن عزيز.

 این پیام می‌افزاید: ترديدي نيست كه زبان خانوادهِ‌مان از بيان تشكر و قدرشناسي و محبت شما سروران عزيزم قاصر است اما لازم مي دانم بر حسب وظيفه از همه مردم عزيز و شريف كه در اين ايام در كنارمان بودند ،تقدير و تشكر نمايم.

در این پیام آمده است: بدين وسيله برخود لازم مي دانم از مردم ، مسئولان و مديران استاني ، كشوري ، روحانيت جليل القدر خاصه نماينده محترم ولي فقيه در استان حضرت آيت اله ملك حسيني ،ائمه جمعه محترم استان، استاندار محترم ، مجمع نمايندگان محترم استان در مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان ادوار گذشته استان،مسوول بيت تاريخي حضرت امام خميني و مدير موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب، دكتر مولايي مديريت توسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران ،مديران‌عامل شركت‌هاي تابعه وزارت نفت و مديران عامل شركت‌هاي تابعه جنوب ،مديريت توليد شركت ملي نفت،فرمانداران ،دادستان‌ها و روساي دادگستري،فرماندهي محترم نيروي انتظامي و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، خانواده‌هاي محترم جانبازان و ايثارگران ،شهرداران محترم و اعضاي محترم شوراي شهر، مديران ارشد گاز كشور و استان‌هاي كهگيلويه و بويراحمد، فارس و خوزستان ، مديران كل استانها ،احزاب مختلف،فرماندهي محترم راهنمايي و رانندگي، كاركنان ادارات و سازمان‌ها ، بانك ها و موسسات غيردولتي، خبرنگاران و اصحاب رسانه، طوايف ، ايلات و اقوام و ...كه از راههاي دور ونزديك در مراسم تشييع و تدفين و ترحيم پدرمان ما را همراهي كردند تقدير و تشكر نمايم.

 در پایان این پیام آمده است: اميدوارم خداوند بزرگ عنايت فرمايد تا بتوانيم لطف و زحمات يكايك شما عزيزان را در مجالس و محافل شادي‌هايتان جبران نماييم.



تاریخ انتشار : 16 فروردین 1396, 14:54



» اخبار مرتبط:

  • بازديد نماينده ولي‌فقيه از تأسيسات شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران+عکس
  • توليد واقعي شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در سال 94 به ميزان 100/8 درصد محقق شد
  • پيام تبريك نمايندگان کهگیلویه و بویراحمد به آقايان پرويزيان، تقوي و حسيني
  • اجراي ساليانه بيش از 100 هزار نفر ساعت آموزش در شركت نفت گچساران
  • "مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه نفت و گاز گچساران برگزار شد"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟