مشروح اخبار


» سید عبدالواحد موسوی لاری:روحانی ناگفته‌ها را بگوید



«در اینکه جهانگیری مکمل روحانی است، شکی نیست. خاستگاه هر دو آنها یکی است و هر دو برآمده از یک طیف سیاسی اصلاح‌طلب اعتدالگرا هستند و در جامعه هم اکثریت را دارند. حتما دیدگاه‌های آنها به هم نزدیک است و حتما هم از عملکرد دولت دفاع خواهند کرد، اما اینکه جهانگیری تا آخر خط با یک اراده شخصی می‌ماند، یا به عنوان کسی


به گزارش راک نیوز به نقل از آرمان؛بزرگان جریان اصلاحات این روزها به وظیفه تبیین تصمیمات این جریان برای مردم مشغول هستند، چرا که به‌خوبی می‌دانند آگاهی بیشتر به نفع اهداف جریان اصلاح‌طلبی و موجب دفع هجمه‌هاست. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به عبدالواحد موسوی لاری اشاره کرد که از معتمدان رئیس دولت اصلاحات و دکتر روحانی است. او به سبب حضور در مقام وزیر کشور در دولت اصلاحات با پیچ‌وخم‌های انتخابات آشناست و همین موضوع کمک بزرگی به این طیف می‌کند. یکی از موضوعات مطرح در روزهای اخیر کاندیداتوری اسحاق جهانگیری است که رقیب سعی دارد این حضور را نشانه وجود بی‌اعتمادی در جریان اصلاحات نشان دهد، اما موسوی‌لاری در این باره تاکید می‌کند: «در اینکه جهانگیری مکمل روحانی است، شکی نیست. خاستگاه هر دو آنها یکی است و هر دو برآمده از یک طیف سیاسی اصلاح‌طلب اعتدالگرا هستند و در جامعه هم اکثریت را دارند. حتما دیدگاه‌های آنها به هم نزدیک است و حتما هم از عملکرد دولت دفاع خواهند کرد، اما اینکه جهانگیری تا آخر خط با یک اراده شخصی می‌ماند، یا به عنوان کسی که برآمده از یک طیف است، تصمیم جمع را در نظر می‌گیرد، دو موضوع است که البته نظر من این است که او راه دوم را ترجیح خواهد داد. بالاخره او در نهایت حتما تابع جمعی است که پشت آمدن او به انتخابات ایستاده‌. آقای جهانگیری متناسب با تصمیمات جمعی تصمیم خواهد گرفت و ما هیچ تردیدی در این زمینه نداریم که او مکمل حسن روحانی است.» البته موسوی لاری نفی نمی‌کند که حضور جهانگیری با نظر شورای عالی اصلاحات بوده است.

موسوی لاری گفت: «آقای روحانی به صفت شخص خودش و به عنوان رئیس دولت فعلی ناگفته‌هایی دارد که وقتی این ناگفته‌ها گفته شود، این تقابل‌های جزئی دیگر چندان جایی پیدا نمی‌کند. فرض من بر این است که روحانی حرف‌هایی دارد که در زمان برنامه‌های انتخابات می‌تواند آنها را بیان کند. خیلی از کسانی که امروز طلبکار هستند، بدهکارانی هستند که باید به ملت پاسخ بدهند. کسانی که ۸سال دولت‌های نهم و دهم را در دست داشتند، با آن همه ثروت افسانه‌ای نتوانستند کاری کنند و حتی سر از سوء‌استفاده‌های میلیاردی درآوردند، باید بیایند به مردم جواب بدهند، نه اینکه طلبکار دولت باشند.» وی افزود: «آقای روحانی الان تا این لحظه همچنان مشغول آواربرداری از خرابی‌هایی است که آن زمان به وجود آمده است. آقای روحانی خیلی از این حرف‌ها را می‌توانند بیان کنند و مردم هم داورهای خوبی هستند و می‌توانند عملکردها را قضاوت کنند.»



تاریخ انتشار : 29 فروردین 1396, 07:34



» اخبار مرتبط:

  • جشن نیمه‌شعبان اصلاح‌طلبان کهگیلویه وبویراحمد لغو شد +جزئیات
  • جریان اصلاحات در آینده نزدیک، روحانی را از اتوبوس پیاده خواهند کرد.
  • اگر،"فائزه "برای پیروزی اصلاح طلبان درانتخابات مجلس
  • آقای روحانی! سخن غلط احمدی‌نژاد را که می گفت، «یارانه، پول امام زمان است» را اصلاح کنید.
  • رابطه استاندار زنجان با شورای تدبیر و امید هم شکرآب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟