مشروح اخبار


» پیام تبریک فرماندار شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز معلم



فرماندار کهگیلویه با صدور پیامی روز معلم را به تمامی معلمین متعهد،دلسوز و اخلاق مدار تبریک گفت. به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه متن پیام علی پوزش به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم به نام آفریدگاری که قلم را آفرید و به انسان نوشتن را آموخت و او را به زیور اندیشه آراست؛ در میان صدقه هایی که مردم می دهند، هیچ صدقه ای ارزنده تر از یاد دادن علم و دانش نیست پیامبر اکرم(ص) معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشمداشت است. معلم ادامه‌دهنده راه انبیا است و تلاش می‌کند آینده انسان‌‌ها را تضمین کند. معلمان طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه‌ای می‌باشند وهمچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها،از دام ظلمت،جهالت،شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.


فرماندار کهگیلویه با صدور پیامی روز معلم را به تمامی معلمین متعهد،دلسوز و اخلاق مدار تبریک گفت.

 

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه متن پیام علی پوزش به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم به نام آفریدگاری که قلم را آفرید و به انسان نوشتن را آموخت و او را به زیور اندیشه آراست؛ در میان صدقه هایی که مردم می دهند، هیچ صدقه ای ارزنده تر از یاد دادن علم و دانش نیست پیامبر اکرم(ص) معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشمداشت است. معلم ادامه‌دهنده راه انبیا است و تلاش می‌کند آینده انسان‌‌ها را تضمین کند.

معلمان طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه‌ای می‌باشند وهمچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها،از دام ظلمت،جهالت،شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند. به راستی ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت،شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پر تلاش برای آحاد جامعه اسلامی،ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان درذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسان‌اند. معلمانی که عشق‌شان کلاس درس است و همواره بر تخته‌سیاه دل سپید می‌نویسند و با هر زمزمه محبت، گوش و هوش آگاهان را آکنده از شور زندگی می‌کنند.

اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید” آیت الله مرتضی مطهری” هفته بزرگداشت مقام معلم را به محضر استادان و معلمین شریف که عمر پر برکت خود را خالصانه وقف خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده اند تبریک و تهنیت عرض نموده و امید دارم با بهره گیری از ایمان واعتقاد همیشگی وایجاد یک رنگی و صمیمیت روز افزون درسالی که مزین به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شده است ، همواره درپرورش آینده سازان و قرار گرفتن برقله های افتخار گام برداشته و دراین راه موفق و موید باشند.

 

 

                                             علی پوزش

                                           فرماندار کهگیلویه



تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1396, 12:30



» اخبار مرتبط:

  • قدرشناسی شورای شهر قلعه رئیسی باتجلیل از معلمان
  • معلم چاروسایی در روز معلم عازم زندان شد
  • تقدیر از معلمان قلعه رئیسی توسط امام جمعه+ تصاویر
  • در خلقت بشر، هیچ اقدامی به اندازه آموختن و دانستن لذت بخش نیست.
  • اسامی معلمان نمونه کشوری اعلام شد+ اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟