مشروح اخبار


» در خلقت بشر، هیچ اقدامی به اندازه آموختن و دانستن لذت بخش نیست.



فرماندار شهرستان گچسارانگفت:در خلقت بشر، شاید هیچ اقدامی به اندازه آموختن و دانستن لذت بخش نباشد. بی تردید هر جا سخن از تعلیم و تعلم و اهمیت آن در کشف و بروز و پرورش استعدادهای نهفته بشری به میان می آید، هر آینه نام معلم به عنوان هادی و عامل و نظم دهنده فرایند علم آموزی و عالم پروری و نقطه ثقل آموزش و پرورش پیش از هر کس و عامل دیگری خود نمایی می کند.


در خلقت بشر، هیچ اقدامی به اندازه آموختن و دانستن لذت بخش نیست.

فرماندار شهرستان گچساران گفت:در خلقت بشر، شاید هیچ اقدامی به اندازه آموختن و دانستن لذت بخش نباشد. بی تردید هر جا سخن از تعلیم و تعلم و اهمیت آن در کشف و بروز و پرورش استعدادهای نهفته بشری به میان می آید، هر آینه نام معلم به عنوان هادی و عامل و نظم دهنده فرایند علم آموزی و عالم پروری و نقطه ثقل آموزش و پرورش پیش از هر کس و عامل دیگری خود نمایی می کند.

عبدالرحیم رحیمی در همایش بزرگداشت مقام معلم گفت:معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

رحیمی تصریح کرد: درتوصیف جایگاه معلم، همین بس که  مقام والای این پروردگاران معرفت و صانعان بصیرت، آنچنان مقامی متعالی است  که مولی الموحدین، امیرالمؤمنین علی (ع) در وصف آن فرموده‌اند: « مَن عَلَّمَنی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنی عَبداً»

بالاترین مقام اجرایی گچساران افزود: بزرگداشت روز معلم و تجلیل از مقام شامخ استاد را امسال در حالی برگزار می‌کنیم که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل » نامگذاری شده است و جامعه دانشگاهی، استادان فرهیخته، دانشجویان و کارکنان پر تلاش باید به عنوان طلیعه داران این عرصه بافرهنگ سازی و آموزش صحیح بستر مناسبی برای تحقق این امر مهم در جامعه فراهم تا قله‌های رشد و توسعه را در همه زمینه‌ها روز به روز فتح كنيم.

وی با بیان اینکه افتخار دارم قطره ي از درياي بيكران تعليم و تربيت و عضو قاطبه عظيم فرهنگيان و معلمان باشم،گفت: برخود لازم مي دانم از زحمات معلمان ، اساتید و مربیان عرصه علم و دانش تشکر می نمایم.

رحیمی خاطر نشان کرد: ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و تبريك هفته بزرگداشت مقام معلم به معلمان و استادان سختكوش شهرستان شهید پرور شهرستان گچساران  ، اميدوارم كه به لطف خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج ) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با تلاش و همت همه معلمان صبور اين سرزمين شاهد شكوفايي هرچه بيشتر نونهالان و دانش آموزان عزيز اين خطه از ميهن اسلامي باشيم.



تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1395, 21:42



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز معلم
  • معلم چاروسایی در روز معلم عازم زندان شد
  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته معلم را تشریح کرد
  • پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته معلم
  • قدرشناسی شورای شهر قلعه رئیسی باتجلیل از معلمان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود