مشروح اخبار


» سه کشته و مصدوم به دلیل برق گرفتگی درشیراز !+تصاویر



این حادثه در ساعت 12:34دقیقه روزگذشته به ایستگاه سه اعلام شد و بدون درنگ تیم های امدادی خود را به محل حادثه واقع درطبقه چهارم یک ساختمان هفت واحدی در فضل آبادرساندند.

آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ، عملیات امدادی را آغاز کرده و شخص که با


*برق گرفتگی منجر به فوت کارگر در حین نصب آسانسور و مصدومیت دو کارگر در حین نصب دکل مخابراتی از جمله حوادث روز گذشته اعلامی به سامانه 125 شیراز بود.*

 

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در روز گذشته دو مورد برق گرفتگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که مورد اول مربوط به مرگ ناشی از برق گرفتگی نصاب آسانسور در حین انجام برروی کابین آسانسور بود.

این حادثه در ساعت 12:34دقیقه روزگذشته به ایستگاه سه اعلام شد و بدون درنگ تیم های امدادی خود را به محل حادثه واقع درطبقه چهارم یک ساختمان هفت واحدی در فضل آبادرساندند.

آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ، عملیات امدادی را آغاز کرده و شخص که با تایید فوت آن توسط عوامل اورژانس برروی کابین آسانسور قرار داشت را با ایمن سازی محل ، به پایین انتقال دادند.

همچنین حادثه دیگری از برق گرفتگی در ساعت 16:41 دقیقه به مرکز فرماندهی 125 اعلام شد و به دنبال آن آتش نشانان از ایستگاه 13 و تیم تخصصی امداد کوهستان از ایستگاه 17 راهی محل حادثه در بولوار خلیج فارس شدند.

در این حادثه ، دو کارگر 25 و 27 ساله به هنگام نصب دکل مخابرات برروی پشت بام و طبقه دوم یک ساختمان در مجاورت تیر چراغ برق فشار قوی دچار برق گرفتگی شده بودند که پس از رسیدن تیم های امدادی به سرعت عملیات امدادی بوسیله طناب و برانکارد مخصوص کوهستان و حمایت انفرادی امدادگران انجام شد و دو کارگر به پایین انتقال داده شده و تحویل عوامل اوژانس داده شدند. علت دقیق هر دو حادثه در دست بررسی است ولی عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات انفرادی یکی از دلایل برق گرفتگی در کارگران در حین کار می باشد.

 

 سه کشته و مصدوم به دلیل برق گرفتگی درشیراز !+تصاویر



تاریخ انتشار : 1 خرداد 1396, 00:41



» اخبار مرتبط:

  • سقوط کارگر28 ساله از طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه در حال ساخت !
  • مرد33 ساله ای که در آسانسور گرفتار شده بود ، توسط آتش نشانان نجات پیدا کرد
  • کشف جسد زن 22 ساله در یک باغ در ظفراباد شیراز !
  • سقوط مرد 50 ساله از طبقه سوم چاهک آسانسور یک ساختمان در حال احداث درشیراز!
  • از سقوط مرگباریک کارگر از تاور برروی میلگردها تا برخورد شدید کامیون با ستون برق کنار خیابان درشیراز+تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟