مشروح اخبار


» "رئیسعلی دلواری"در راه "لندن"



کاروان ایران با نام "دلوار" که به نام "رئیسعلی دلواری"، مبارز دلیر تنگستانی علیه هجوم بریتانیایی‌ها به ایران، اشاره دارد در....

راک نیوز :  پس از افتخارآفرینی ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن اکنون نوبت به پارالمپیکی هاست که در این بازی‌ها پرچم ایران را به اهتزاز درآورند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از 29 اوت تا 9 سپتامبر (8 تا 19 شهریور) در لندن برگزار خواهد شد. بیش از چهار هزار ورزشکار از 140 کشور جهان در این بازی ها شرکت خواهند داشت و ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در بازی های فوق حضور خواهد یافت.

کاروان ایران در دوره قبلی این رقابت ها با نام "مهر علوی" با کسب 5 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز با کسب عنوان بیست و دومی به کار خود پایان داد. مسئولان کمیته ملی پارالمپیک ایران پیش تر عنوان کرده اند که با رویکرد به حفظ جایگاه قبلی و نیم‌نگاه به ارتقای آن در این دوره از بازی ها در مسابقات حضور خواهند یافت.

کاروان ایران با نام "دلوار" که به نام "رئیسعلی دلواری"، مبارز دلیر تنگستانی علیه هجوم بریتانیایی‌ها به ایران، اشاره دارد در مسابقات شرکت خواهد کرد. پرچمدار کاروان ایران در چهاردهمین دوره بازی ها "عبدالرضا جوکار" خواهد بود.

کاروان پارالمپیک ایران روز پنجشنبه دوم شهریور با 79 ورزشکار عازم لندن خواهد شد. پس از درخشش المپیکی‎ها در لندن، اکنون پارالمپیکی‌ها امیدوارند که این درخشش را تکرار کنند و ایران را در جایگاه مناسبی در جدول رده بندی رقابت‌های قرار دهند.



تاریخ انتشار : 31 مرداد 1391, 12:42



» اخبار مرتبط:

  • فرنگی‌کار سنگین وزن ایران راهی بیمارستان شد
  • غرور ایرانی‌ها را با خاک یکسان کردند
  • جای بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر بسکتبال نباید خالی باشد
  • نوشاد دل شاد مان کرد/عالمیان شگفتی ساز شد
  • کاروران پرسپولیسی ها دو دسته شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟