مشروح اخبار


» حضور بانوی هم استانی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا قطعی شد




سخنگوي سازمان تيم‌هاي ملي دو و ميداني گفت: فدراسيون آسيايي يک سري سهميه داده و ما هم به تعداد همان سهميه، ورزشکاران را به مسابقات قهرماني آسيا اعزام مي‌کنيم.

تيمور غياثي افزود: در مسابقات کشورهاي اسلامي، تعدادي را براي قهرماني آسيا انتخاب کرديم، مانند علي خديور، احسان حدادي، کيوان قنبرزاده و سحر ضيايي که مدال کسب کردند. براي بقيه ورزشکاران هم رکورد ورودي مشخص کرديم، بنابراين هر ملي‌پوشي که مي‌خواهد در قهرماني آسيا حضور داشته باشد بايد در مسابقه‌اي که برگزار مي‌کنيم شرکت و ورودي مدنظر را کسب کند. اين رکوردگيري آخرين مرحله انتخابي است و تصميم سازمان تيم‌هاي ملي بوده است.

وی در پاسخ به اين سوال که فدراسيون با هزينه خود تعداد نفرات اعزامي به مسابقات قهرماني آسيا را بيشتر مي‌کند يا به تعداد سهميه شرکت‌کننده اعزام مي‌کند، اظهار داشت: فدراسيون دووميداني آسيا هر سال نسبت به عملکرد و موفقيت کشورهاي آسيايي، سهميه‌اي تعيين مي‌کند و هزينه همه چيز را به‌غير از بليت هواپيما پرداخت مي‌کند و اگر بخواهيم بيشتر از سهميه اعزام کنيم، فدراسيون ايران بايد هزينه بقيه نفرات را متحمل شود، ما حدود ۱۲ سهميه داريم و به همين تعداد ورزشکار اعزام مي‌کنيم.

سخنگوي سازمان تيم‌هاي ملي دووميداني در پايان، با اشاره به برنامه ملي‌‌پوشان براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا خاطرنشان کرد: ما يک ماه تا اين رقابت‌ها فرصت داريم. در اين زمان اردوي متمرکز در يکي از شهر‌ها برگزار مي‌کنيم و اگر شوراي برون‌مرزي موافقت کند دو‌و‌ميداني‌کاران اعزامي در کمپ بلاروس تمرين مي‌کنند تا براي مسابقات آمادگي بيشتري پيدا کنند.



تاریخ انتشار : 14 خرداد 1396, 23:15



» اخبار مرتبط:

  • حضور بانوی هم استانی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا قطعی شد
  • بانوي رزمی كار كهگيلويه و بويراحمد در مسابقات قهرماني كشور اول شد +عکس
  • فجر-پيکان؛ قسمت اول سريال صعود به ليگ برتر
  • ورزشکار ‌کم‌بینای کهگیلویه و بویراحمد با کسب دو مدال طلا قهرمان جهان شد
  • فوت ۴۲ زائر ایرانی در اربعين
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟