مشروح اخبار


» وزارت اطلاعات هویت عناصر تروریستی حوادث دیروز تهران را اعلام نمود +تصاویر



به اطلاع ملت شریف ایران می رساند؛ در پی رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته هویت کامل عناصر تروریست تهران ( حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ) و همچنین هسته های مرتبط شناسایی گردیدند.


به گزارش راک نیوز به نقل از وبگاه وزارت اطلاعات در این اطلاعیه آمده است :به اطلاع ملت شریف ایران می رساند؛ در پی رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته هویت کامل عناصر تروریست تهران ( حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ) و همچنین هسته های مرتبط شناسایی گردیدند.
   براین اساس تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند؛ 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب به گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج گردیده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشته اند.
   عناصر مذکور در اجرای عملیات تروریستی در مردادماه سال 1395، تحت فرماندهی ابوعایشه از فرماندهان رده بالای داعش وارد کشور شده و قصد اجرای عملیات های تروریستی در شهرهای مذهبی را داشتند که پس از انهدام کامل شبکه و ضربه به نفرات اصلی این کیس ازجمله هلاکت ابوعایشه؛ از کشور متواری گردیده بودند.
   بنابر برخی ملاحظات اجتماعی، امنیتی از انتشار نام خانوادگی نامبردگان خودداری گردید.

وزارت اطلاعات هویت عناصر تروریستی حوادث دیروز تهران را اعلام نمود +تصاویر



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1396, 14:20



» اخبار مرتبط:

  • تصاویر دوربین مخفی وزارت اطلاعات از عوامل بازداشت شده داعش در تهران+دریافت 600 هزار یورو برای بمب گذاری درایران!+تصاویر
  • داعش مسئولیت دو حمله تروریستی امروز در تهران را بر عهده گرفت
  • درخواست مهم وزارت اطلاعات از مردم
  • بیانیه وزارت اطلاعات درباره خنثی سازی عملیات انتحاری در تهران
  • ورود چند تیم تروریستی به تهران/اعضای یک تیم قبل از هر اقدامی دستگیر شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟